کد خبر : 1355496 | 15 شهریور 1395 ساعت 15:23 | 10K بازدید | 1 دیدگاه

کارنو به دنبال فرار از اخراج

تیم ملی قطر در بازی فردا سه شنبه برابر ازبکستان تلاش می کند تا با پیروزی مقابل این تیم و پیوستن به مدعیان صعود، باخت دقایق آخر مقابل ایران را جبران کند.

کارنو به دنبال فرار از اخراج

به گزارش "ورزش‌سه"، قطر در دیداری سخت و سرنوشت ساز در هفته دوم رقابتهای انتخابی جام جهانی فردا سه شنبه به دیدار ازبکستانی می رود که هفته اول را با پیروزی پشت سر گذاشته بود. تیم عنابی ها برای جبران باخت مقابل ایران در هفته اول و پیوستن به جرگه مدعیان فردا محکوم به برد می باشد. با وجود اینکه زمان زیادی برای پایان بازی باقی مانده اما سختی کار قطری ها به این دلیل است که چاره ای جز برد ندارند زیرا آنها برنامه ریزی کلان و طولانی مدت برای صعود به جام جهانی کرده اند و فقط در صورت برد در بازی فردا که بازی خانگی آنها نیز می باشد امیدهایشان زنده می شود.

 

اما کار قطری ها برای از پیش رو برداشتن ازبکستان به هیچ وجه ساده نخواهد بود زیرا این تیم از 6 بازی گذشته مقابل قطر در رقابتهای مقدماتی جام جهانی 4 پیروزی بدست آورده و سهم قطر در این بین تنها یک برد بوده و یک بازی آنها با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

 

در این بین کارنو اعتماد و امید ویژه ای به بازیکنان وسط قطر اسد، الهیدوس و تاباتا و مهاجم کارکشته این تیم سباستین سوریا دارد و پیش بینی می شود که سرمربی اروگوئه ای قطر تغییری در ترکیب این تیم ایجاد نکند و احتمالا فقط تغییرات جزئی در خط حمله برای تقویت آن لحاظ کند.

 

تیم کارنو اعتماد کامل تماشاگران قطری را بعد از ارائه یک بازی خوب مقابل ایران جلب کرده اما چیزی که همگان از آن ترس دارند همان اشتباهات فردی است که در بازی برابر ایران کار دست این تیم داد.


در آن طرف میدان تیم ازبکستان نیز برای برد و صعود به صدر جدول تلاش می کند و سرمربی این تیم امیدی زیادی به جباروف رهبر خط میانی ازبکستان ک دو بار مرد سال آسیا شده است دارد. همچنین به مهاجم با تجربه و پا به سن گذاشته این تیم الکساندر گرنیخ زننده گل پیروزی بخش مقابل سوریه، عزیزبیک حیدروف و اسماعیلوف امید زیادی دارد تا با ارائه بازی زیبا دومین برد پیاپی خود را کسب کند.

دیدگاه‌ها