کد خبر : 1355929 | 17 شهریور 1395 ساعت 00:08 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

توقف فرانسه در خانه بلاروس

تیم ملی فرانسه در اولین دیدارش در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 در خانه بلاروس به تساوی 0-0 رضایت داد.

توقف فرانسه در خانه بلاروس

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان دیدیه دشان که دو ماه قبل توانستند نایب قهرمان یورو 2016 شوند، در دیدار امشب نتوانستند دروازه حریف را باز کنند و به یک امتیاز این دیدار خارج از خانه رضایت دادند.

 

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. پس از این دقایق فرانسوی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند اما این بلاروس بود که می توانست در دقیقه 23 به گل اول بازی برسد. روی ارسال کالاچف، سیگنوویچ می توانست دروازه مانداندا را باز کند اما ضربه او راهی به چهارچوب پیدا نکرد.

 

چند دقیقه بعد نوبت فرانسه بود که روی دروازه میزبان خطرساز شود اما این بار هم گریزمان نتوانست قفل دروازه ها را باز کند. برتری فرانسه در دقایق پایانی نیمه اول ادامه داشت اما توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و این نیمه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

 

1140977

 

 

نیمه دوم را بلاروس با ضرباهنگ بهتری آغاز کرد اما این فرانسه بود که در دقیقه 54 تا آستانه باز کردن دروازه پیش رفت اما گریزمان این موقعیت را هم از دست داد. حملات فرانسوی ادامه پیدا کرد و این تیم حتی توسط الیویه ژیرو، توپ را به تیر دروازه حریف کوبید اما هیچ یک موقعیت های این تیم تبدیل به گل نشد.

 

حملات پرتعداد خروس های تا پایانی بازی ادامه داشت اما در نهایت طلسم دروازه بلاروس شکسته نشد و بازی بدون گل به پایان رسید تا دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت بدهند.

دیدگاه‌ها