کد خبر : 1356061 | 17 شهریور 1395 ساعت 15:33 | 18.2K بازدید | 1 دیدگاه

نمی‌دانم این پاس‌کاری‌ها تا کی ادامه دارد؟

عقیلی: نیکفر و باقریان جوابم را ندادند

هادی عقیلی مدافع تیم فوتبال سپاهان تاکید کرد که برای حضور در تمرینات این تیم، به رئیس هیات مدیره و مدیرعامل پیامک داده اما آنها جوابش را نداده‌اند.

عقیلی: نیکفر و باقریان جوابم را ندادند

به گزارش "ورزش سه"، نیکفر رئیس هیات مدیره باشگاه سپاهان چند روز پیش در مصاحبه ای گفت که عقیلی باید در تمرینات شرکت کند.این بازیکن در گفت و گو با ورزش سه در مورد بحث حضور در تمرینات سپاهان گفت: پیرو مصاحبه رئیس هیات مدیره سپاهان، من به آقای نیکفر و همچنین آقای باقریان پیامک دادم تا آنها محل و زمان حضورم در تمرین را اعلام کرده و اجازه این کار داده شود.با این حال آنها جواب مرا ندادند.


او ادامه داد: بعد از اینکه آقایان باقریان و نیکفر جوابم را نداند، با آقای اخوان تماس گرفتم که ایشان گفتند کمیته انضباطی باشگاه سپاهان روز شنبه جواب شما را می‌دهد.قبلا بحث هیات مدیره و کادر فنی برای بازگشت من مطرح بود ولی حالا کمیته انضباطی هم به این موضوع اضافه شده است.من نمی‌دانم این پاس‌کاری‌ها تا چه زمانی ادامه دارد.


عقیلی خاطرنشان کرد: من برای حضور در تمرینات به رئیس هیات مدیره و مدیرعامل پیامک دادم تا زمان و مکان تمرین را بگویند ولی پاسخی از آنها نگرفتم.قبلا که این موضوع به هیات مدیره و کادر فنی ارجاع داده شد ولی حالا می گویند کمیته انضباطی باید تکلیف را روشن کند.

دیدگاه‌ها