کد خبر : 1356513 | 19 شهریور 1395 ساعت 17:13 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

مرفاوی: نمی‌توانم در کار کی‌روش دخالت کنم

سرمربی صبای قم می‌گوید هر مربی‌ای تفکرات فنی خود را دارد و نمی‌تواند در مسائل تاکتیکی کی‌روش دخالت کند.

مرفاوی: نمی‌توانم در کار کی‌روش دخالت کنم

به گزارش "ورزش سه"، صمد مرفاوی در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر ذوب‌آهن گفت: بعد از بازی با پرسپولیس در هفته چهارم که شکست خوردیم سه روز استراحت داشتیم و تمرینات را به همراه اردوی هشت روزه‌ای در سرعین برگزار کردیم که بازیکنان از نظر بدنی و روحی روانی آماده شدند؛ کارهای تاکتیکی زیادی در روزهای اخیر داشتیم و شناخت بیشتری از بازیکنان پیدا کردیم؛ بازیکنان از نظر بدنی مشکلی ندارند و آن عقب ماندگی قبل دیده نمی‌شود؛ از نظر تاکتیکی هم روز به روز بهتر می‌شویم و همه سرحال و آماده بازی فردا هستند.


او ادامه داد: ذوب‌آهن تیم و جوانان خوبی دارد که ساختار خود را حفظ و حتی تقویت کرده است؛ ذوبی‌ها کاملا هماهنگ هستند و همیشه بازی تاکتیکی ارائه می‌کنند که ما هم سعی داریم نمایش خوبی برابر آنها ارائه کنیم؛ ناگفته نماند تیم ذوب‌آهن دو دوره قهرمان جام حذفی شده و ما با تیم خوبی مسابقه داریم که فکر می‌کنم البته برای آنها هم روز سختی برابر ما باشد چون جوانان خوبی داریم و می‌خواهیم نمایش قابل قبولی ارائه کنیم.


سرمربی صبای قم با اشاره به تغییر و تحولات نقل و انتقالات تیمش اظهار کرد: از اول فصل روی اوسانی حساب کرده بودیم و نمی‌خواستیم او را از دست دهیم ولی این بازیکن چیزی که از نظر فنی و رفتاری توقعات ما را برآورده نکرد و خیلی ساز جدایی می‌زد؛ بازیکن ابتدا باید خود را در یک تیم ثابت کند بعد تقاضای دیگری داشته باشد؛ امسال هم حتی قرارداد سال قبل این بازیکن را بیشتر کردیم ولی او دوست داشت انفرادی کار کند و همراه تیم نباشد؛ بازیکن باید همراه تیم باشد ولی متاسفانه اینطور نبود و تصمیم گرفتیم از جمع ما جدا شود؛ منکر کار فنی اوسانی نیستم و اعتقاد قبل فصل را به او دارم ولی ما یک اصولی داریم که نمی‌توانیم آن را زیر پا بگذاریم.


مرفاوی در خصوص مشکلات مالی صبا اظهار کرد: از نظر فنی بهتر خواهیم شد ولی از لحاظ مالی همه مسؤولان استانی باید تلاش کنند چون این تیم برای قم است؛ فکر می‌کنم این ظرفیت حمایت در قم وجود دارد و همه باید به صبا کمک کنند تا این تیم روی پا بایستد و نتایج قابل قبولی کسب کند.


او با اشاره به حضور کی‌روش در بازی فردا گفت: از حضور ایشان ابراز خوشحالی می‌کنیم ولی راجع به تفکرات آقای کی‌روش نمی‌توانم دخالت کنم؛ هر کسی یک سلیقه‌ای دارد و نمی‌توانم بگویم چرا فقط لژیونر بازی می‌دهد؛ هر مربی‌ای اعتقادی دارد و حرفه‌ای نیست راجع به این موضوع صحبت کنم ولی آمدن ایشان به قم را به فال نیک می‌گیریم.


سرمربی صبای قم در مورد بومی گرایی در تیمش گفت: این تیم برای استان قم است و نمی‌توانیم مسائل شخصی را بگوییم؛ نمی‌توانم بگویم فقط من باشم؛ اگر همه به هم کمک کنیم به نفع فوتبال قم است پس بنابر این برای من فرقی نمی‌کند؛ اگر بازیکن بومی بتواند کمک کند قطعا از او استفاده خواهیم کرد و تمام تلاشم را برای موفقیت او به کار می‌گیرم. هر بازیکنی می‌خواهد در ترکیب قرار گیرد باید تابع مسائل تیم باشد و در چارچوب آن قرار گیرد.


مرفاوی با اشاره به شایعه استعفایش در صورت عدم نتیجه‌گیری پس از دو مسابقه عنوان کرد: مسائل حاشیه‌ای وجود دارد و من در این مورد با هیچ رسانه‌ای صحبت نکردم.

دیدگاه‌ها