کد خبر : 1356619 | 19 شهریور 1395 ساعت 21:18 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

مدافعان ما سرحال نبودند؛

دست‌نشان: وقفه لیگ به تیم ما ضربه زد

سرمربی تیم نفت آبادان معتقد است که تعطیلات لیگ شرایط این تیم را از حالت ایده‌آل دور کرده است.

دست‌نشان: وقفه لیگ به تیم ما ضربه زد

به گزارش "ورزش‌‍سه"، نادر دست نشان سرمربی تیم نفت آبادان در پایان بازی در جمع خبرنگاران حاضر شد و پاسخ سوالات آن‌ها را داد.


تجربه نفت بر جوانی ما غلبه کرد


موفق نبودیم و مطهری و قاضی مهاجمان تیم حریف بر دفاع ما برتری داشتند و دو گل زدند. بازیکنان ما هم زحمت خودشان را کشیدند اما نتوانستیم در اندازه خودمان فوتبال بازی کنیم. تجربه تیم نفت تهران بر جوانی تیم ما غلبه کرد.


مدافعان ما خوب نبودند


حسین بقلانی در خط دفاعی از ناحیه مچ پا مصدوم بود و سرما هم خورده بود و کم جان بود. این مسأله روی مدافعان دیگر ما یعنی فرشاد فرجی و عبدالله‌زاده هم تأثیر گذاشت. آنها نتوانستند خوب کار کنند و در نهایت بازی را به حریف واگذار کردیم.


پیش بینی کردیم وقفه لیگ به ما ضربه بزند


پیش‌بینی می‌کردیم که وقفه لیگ برای ما مشکلاتی ایجاد کند و تعطیلات بعدی لیگ ممکن است باعث شود که ما به شرایط ایده‌آل برسیم. 4 مهره اصلی ما امروز تحت فشار بودند و افت داشتند و در جنگ‌های تن به تن کم می‌‌آوردند. باید این مشکل را حل کنیم.


در فاز تهاجمی خوب بودیم در دفاع  آرامش نداشتیم


قرار نیست که همیشه ما برنده باشیم، باخت هم اتفاق می‌افتد البته ما به دنبال باخت در این بازی نبودیم اما در درگیری‌های هوایی کم آوردیم و اولین شکست به ما تحمیل شد باید حواسمان باشد که در بازی‌های بعدی چطور بازی کنیم. وقفه لیگ تیم ما را از شرایط مناسب خارج کرد،‌امروز خط دفاعی ما روز بدی را پشت‌سر گذاشت. در فاز تهاجمی خوب بودیم. اگر امروز آرامش داشتیم می‌توانستیم بازی را مساوی کنیم اما حساسیت بازی مانع این کار شد.

دیدگاه‌ها