کد خبر : 1356704 | 20 شهریور 1395 ساعت 10:51 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

5+16 نکته از استقلال خوزستان و پدیده

گردان آقای گل‌ها مقابل گردان!

روز شنبه از بازی های هفته پنجم لیگ برتر، تیم های پدیده و استقلال خوزستان به مصاف یکدیگر می روند، دیداری که دو تیم پنج امتیازی جدول رده بندی برای رهایی از میانه های جدول به سه امتیاز آن نیاز دارند.

گردان آقای گل‌ها مقابل گردان!

به گزارش "ورزش سه"، پنجمین رویارویی تیم های استقلال خوزستان و پدیده مشهد در لیگ برتر، در حالی در مشهد آغاز می شود که نماینده این شهر تاکنون نتوانسته در چهار دیدار قبل به برتری برسد.


با بررسی 5 + 16 نکته از بازی تیم های پدیده مشهد و استقلال خوزستان همراه "ورزش سه"، باشید:


1. دو تیم تاکنون در چهار بازی به مصاف یکدیگر رفتند، بازی های این دو تیم در لیگ چهاردهم با دو تساوی به پایان رسید و در لیگ پانزدهم نیز دو پیروزی برای خوزستانی ها در پی داشت. بنابراین پدیده تاکنون نتوانسته در برابر آبی های خوزستان به پیروزی برسد.


2. استقلال خوزستان تاکنون توانسته شش بار دروازه حریف را باز کند، این در حالیست که پدیده فقط دو بار در لیگ چهاردهم و در دو بازی رفت و برگشت توانست گلزنی کند.
3. بهترین نتیجه به دست آمده در تقابل این دو تیم، پیروزی سه بر صفر استقلال خوزستان برابر پدیده، در بازی رفت فصل گذشته است. نتیجه ای که البته پرگل ترین بازی این دو تیم محسوب می شود.


4. وحید شیخ ویسی، گلر تازه استقلالی شده خوزستانی ها اولین بازی خود را برای این تیم به انجام می رساند. گودرز داوودی دروازه بان اول خوزستانی ها به دلیل پاره گی رباط در حال حاضر از حضور درون دروازه تیمش محروم است و رافائل روبالو نیز پیش از این آسیب دید تا شیخ ویسی در اولین بازی برای تیمش به میدان برود.


5. پدیده ای ها نیز با توجه به بازی های فصل قبل خود درون دروازه دچار تغییر شده اند، مجتبی روشنگر دروازه بان دو فصل گذشته این تیم در بازی های لیگ شانزدهم جای خود را به شهاب گردان داده است، دروازه بانی که تاکنون توانسته بازی های خوبی برای این تیم به نمایش بگذارد.


6. رضا مهاجری، سرمربی مشهدی ها در بازی های فصل قبل نیز روی نیمکت این تیم می نشست، اما نیمکت خوزستانی ها اتفاقی جالب در خود دارد، سیروس پورموسوی که در لیگ شانزدهم سرمربی استقلال خوزستان محسوب می شود لیگ قبلی هم روی نیمکت این تیم می نشست اما به عنوان کمک مربی.


7. سرمربیان هر دو تیم از مطرح ترین دستیاران فوتبال ایران بودند که در بالاترین سطح به این کار پرداختند، رضا مهاجری سال ها دستیار فیروز کریمی بود و با این مربی همکاری می کرد و سیروس پورموسوی نیز پس از سال ها همکاری با عبداله ویسی و کسب عنوان قهرمانی به عنوان سرمربی این تیم را هدایت می کند.


8. دو بازیکن از سه بازیکنی که اکنون با سه گل زده در صدر لیگ گلزنان لیگ برتر حضور دارند برای تیم استقلال خوزستان توپ می زنند، رحیم زهیوی و حسن بیت سعید با سه گل زده به همراه ایمان مبعلی در صدر گلزنان ایران قرار دارند.


9. احتمال عدم حضور یکی از بهترین بازیکنان خوزستانی ها در دیدار برابر پدیده بالاست، رحیم زهیوی که با ثبت سه گل زده و یک پاس گل، عنوان موثرترین بازیکن استقلال خوزستان را یدک می کشد ممکن است به دلیل عدم بهبودی مصدومیتش در بازی هفته پنجم به میدان نرود.


10. معین عباسیان یکی از بهترین بازیکنان پدیده است که می تواند در بازی پنجم این تیم نیز بدرخشد و نام خود را به  عنوان یکی از بهترین های بازی مطرح کند، اتفاقی که در دربی مشهد برای او افتاد.


11. از حاشیه های پیش از این دیدار می توان به روز برگزاری بازی اشاره کرد، با توجه به برگزاری تنها دو بازی در روز جمعه، این بازی در شنبه برگزار می شود، روزی که اعلام آن باعث اعتراض پدیده ای ها از جمله سرمربی این تیم شد و کماکان آنها معتقدند روز شنبه، روز مناسبی برای برگزاری این بازی نیست.


12. شش بازیکن در دیدارهای قبلی این دو تیم گلزنی کردند که حسن بیت سعید با 3 گل در صدر قرار دارد، مهدی زبیدی، رضا عنایتی، میثم مجیدی، محمد غلامی و مهدی مومنی دیگر بازیکنانی هستند که در این بازی گلزنی کردند.


13. دو تیم در حال حاضر بازیکن مشترکی ندارند، در بین بازیکنانی که در لیست دو تیم حضور دارند هیچ کدام از آنها سابقه حضور در تیم مقابل را ندارند، تنها حمزه خضیراوی بازیکن فعلی پدیده ای فصل قبل را در تیم استقلال اهواز توپ زده است.


14. مهمترین خبر حول تیم استقلال خوزستان مشکلات مالی آنهاست، مشکلی که گریبان این تیم را گرفته و برای خوزستانی ایجاد مشکلاتی کرده است، البته پدیده ای ها نیز از مشکلات مالی رنج می بردند که گویا این مسئله تا حد زیادی برطرف شده است و صحبت هایی نیز مبنی بر برطرف شدن مشکلات مالی خوزستانی ها به گوش رسیده است.


15. ترکیب احتمالی استقلال خوزستان در این بازی وحید شیخ ویسی، محمد طیبی، عزت الله پورقاز، عقیل کعبی، دانیال ماهینی، علی اصغر عاشوری، میثم دورقی، دیوید ساکونی، مهدی مومنی، حسن بیت سعید و رحیم زهیوی( در صورت بهبودی) است.


16. ترکیب احتمالی پدیده ای ها نیز در این بازی شهاب گردان، معین عباسیان، هارویان، محمد حسین مرادمند، محمدرضا ناصحی، مرتضی منصوری، حسین زامهران، مهرداد کفشگری، محسن یوسفی، محمدرضا خرسندنیا، یونس شاکری است.


1+16. جلال عبدی و رحیم زهیوی بهترین پاسورهای استقلال خوزستانی ها هستند که تاکنون یک بار موفق به ارسال پاس گل شدند.


2+16. مهرداد کفشگری و معین عباسیان نیز بهترین پاسورهای پدیده محسوب می شوند، این دو بازیکن نیز یک پاس گل برای سایر بازیکنان شان ارسال کردند.


3+16. پدیده تاکنون یک پنالتی به دست آورده است، که نتوانسته آن را به گل تبدیل کند، اما این تیم دو بار به حریفان خود پنالتی داده است که یکی از آنها به گل تبدیل شده است.


4+16. خوزستانی ها نیز تاکنون دو بار پنالتی به دست آورده است، که هر دوی آنها به گل تبدیل شد، این در حالیست که این تیم تاکنون به حریفان خود پنالتی نداده است.


5+16. شش بازیکن خوزستانی ها تاکنون در تمام بازی های این تیم به میدان رفتند، در طرف مقابل، پنج بازیکن پدیده نیز 360 دقیقه را به طور کامل در میدان حضور داشتند.

دیدگاه‌ها