کد خبر : 1356713 | 20 شهریور 1395 ساعت 10:48 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی لایپزیگ- بروسیا دورتموند

دو تیم لایپزیگ و دورتموند، امروز در ورزشگاه ردبول آره‌نا شهر لایپزیگ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی لایپزیگ- بروسیا دورتموند

به گزارش "ورزش سه"، هفته دوم بوندس لیگا پس از پیروزی بایرن در دیدار شب گذشته، با تقابل جدی ترین رقیب شاگردان آنچلوتی یعنی دورتمنوند پیگیری می‌شود. شاگردان توماس توخل در اولین بازی خود در لیگ امسال موفق شدند 2-1 ماینس را شکست دهند و فصل را با پیروزی آغاز کنند ولی با توجه به بازیکنانی که در طول تابستان جذب زرد و مشکی پوشان شده اند، انتظار می‌رفت نتیجه بهتری توسط آنها در هفته اول کسب شود.

حال با وقفه بازی های ملی و حضور بازیکنان در تیم‌های ملی شان، ممکن است شرایط برای توخل سخت تر از قبل هم شده باشد. در سوی دیگر لیپزیگ که تازه به بوندس لیگا صعود کرده، در اولین بازی خود موفق شد هوفنهایم را در خانه اش متوقف کند و همین موضوع باعث می‌شود انگیزه آنها دو چندان باشد.

 

1094355

 

 

دو تیم برای اولین بار در دیدار امروز مقابل هم صف آرایی خواهند کرد. اولین تقابل دورتموند مقابل تیمی از شهر لایپزیگ به سال 1933 بازمی‌گردد، جایی که آنها مقابل وی اف ال لایپزیگ حضور یافتند و موفق شدند در خانه 1-0 حریف را شکست دهند. بوندس لیگا پس از 8163 روز به این شهر بازخواهد گشت. آخرین تیم حاضر از این شهر در رقابت های بوندس لیگا، وی اف ال لایپزیگ بود که سال 1994 به دسته پایین تر سقوط کرد.

 

ترکیب احتمالی دو تیم:

 

 

1141669

 

 

دیدگاه‌ها