کد خبر : 1356726 | 20 شهریور 1395 ساعت 11:46 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

کسب 8 امتیاز از 5 روز مطلوب است

کلانتری: امیدوارم تیم‌های تبریزی موفق شوند

هافبک تیم سیاه جامگان اعتقاد دارد تیمش باید روند کنونی را تا پایان فصل ادامه دهد.

کلانتری: امیدوارم تیم‌های تبریزی موفق شوند

ایوب کلانتری در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره بازی روز گذشته تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز اینطور صحبت کرد: بازی سختی با گسترش فولاد داشتیم. گسترش تیم خیلی خوبی است و بازی روانی انجام داد. ما نیز بسیار حساب شده کار کردیم و می خواستیم با بازی درگیرانه روی ضدحملات موفق شویم که در لحظات پایانی به هدفمان رسیدیم.


او درباره اظهار نظر گسترشی ها مبنی بر اینکه حقشان شکست نبوده، تاکید می کند: فوتبال بازی اشتباهات است. تا اشتباهی نباشد، گلی به ثمر نمی رسد. ما کاملا در بازی دیروز هوشیار بودیم و نگذاشتیم گسترش فولاد از موقعیت هایش استفاده کند. خودمان نیز از کوچکترین موقعیت مان استفاده کردیم و به نتیجه مطلوب رسیدیم.


هافبک سیاه جامگان با اشاره به استقبال گرم مردم تبریز از خودش می گوید: مردم تبریز واقعا دوست داشتنی و خونگرم هستند. من در تبریز دوران خوبی داشتم و دیروز هم تماشاچیان گسترش فولاد نام مرا را صدا زدند. خوشحالم که در تبریز بازی کردم و امیدوارم تیم های تبریزی موفق باشند.


آیا سیاه جامگان مشکل مالی دارد؟، کلانتری پاسخ می دهد: همه تیم ها مشکل مالی دارند. انشاءالله زودتر این مشکلات رفع شوند و بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم. تیم ما از 5 بازی گذشته 8 امتیاز گرفته و شرایط خوب است. باید بتوانیم این روند را ادامه دهیم.

دیدگاه‌ها