کد خبر : 1356780 | 20 شهریور 1395 ساعت 15:06 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

خطیبی: به دنبال رتبه تک رقمی هستیم

مربی تیم فوتبال ماشین سازی می گوید در لیگ شانزدهم به دنبال کسب رتبه تک رقمی هستیم.

خطیبی: به دنبال رتبه تک رقمی هستیم

به گزارش "ورزش سه"، حسین خطیبی با حضور در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال تهران پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. مشروح این نشست خبری به شرح زیر است:

 

عذر خواهی از غیبت خطیبی
از اینکه رسول خطیبی نتوانست به این نشست برسد عذرخواهی می کنم. نتوانستیم ساعت پرواز او را تغییر دهیم. پرواز ما ساعت 3 بود و گفتیم نشست خبری ساعت 5 باشد که موافقت نشد و برای همین رسول به نشست خبری نرسید.

 

ارزیابی از بازی
ماشین سازی بعد از بیست سال در آزادی بازی می کند. این تیم قدمت زیادی دارد ولی بیست سال در عرصه لیگ برتر نبود. تیم خوبی داریم و بازیکنان خوبی در اختیار داریم. جا دارد از شهردار تبریز و سهرابی مدیرعامل تیممان تشکر کنم. ما قبل از فصل خیلی خوب برنامه ریزی کردیم و بازی ها را هم خوب شروع کردیم و به جز بازی با تراکتور که اولین باخت ما بود، در سایر بازی ها خوب بودیم. در مقابل تراکتور هم ده نفره شدیم. ما بازی های تدارکاتی ای در این مدت تعطیلی داشتیم و تیممان سرحال است. همه زحمت کشیدند و آسیب دیدگی ای هم نداشتیم و به جز حامد پاکدل که محروم است، سایر نفرات را داریم. امسال دو هدف داریم اول اینکه تک رقمی لیگ را تمام کنیم و دوم اینکه بتوانیم بازی های تماشاگر پسندی را ارائه دهیم. ما به دنبال فوتبال زیاد هستیم.

 

داوری به ضرر ما بود
همیشه از عملکرد داوران حمایت کردیم و برای تیم داوری احترام خاصی قائل هستیم ولی در چهار هفته ابتدایی ماشین سازی از داوری ضرر کرد. طبق کارشناسی 90 ما 4 امتیازمان سوخته و دو گل سالممان اشتباها مردود اعلام شده است. ما به داوران احترام می گذاریم و دوست داریم فردا گروه داوریمان خوب کار کنند و تحت تاثیر جو نباشند. بازی استقلال و پرسپولیس هفته بعد است و داوران تحت تاثیر آن قرار نگیرند تا ما بیشتر از این ضرر کنیم. ما هیچوقت نمی گوییم داوران به نفع ما سوت بزنند. فقط حق را به حقدار بدهند. ما دوست نداریم هیچ تیمی از داوری ضرر کند.

 

با هدف برد وارد زمین می شویم
استقلال تیم خوبی است که بازیکنان خوبی دارد. منصوریان مربی قدرتمند و بزرگی است و همیشه تیم های او قدرتی و فیزیکی بازی می کنند. ما آنها را آنالیز کرده ایم و فردا مطمئنا هر دو تیم با هدف برد وارد زمین می شوند. فردا بازی زیبایی را خواهیم دید.

 

آرزوی موفقیت برای دقیقی و رافخایی
برای این دو بازیکن آرزوی موفقیت می کنم. بهتر است درباره آنها مدیریت باشگاه پاسخگو باشند و امیدوارم هرجا هستند موفق باشند. ما از این دو نفر در این مدت راضی بودیم. فسخ قرارداد آنها به باشگاه ربط دارد و امیدوارم هرجا هستند موفق باشند.

دیدگاه‌ها