کد خبر : 1356882 | 20 شهریور 1395 ساعت 19:27 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی شیرین آرسنال مقابل ساوتهمپتون

آرسنال در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 2-1 مقابل ساوتهمپتون به پیروزی برسد.

پیروزی شیرین آرسنال مقابل ساوتهمپتون

 

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان آرسن ونگر در این دیدار ابتدا با یک گل از حریف عقب افتادند اما بعد از به تساوی کشیدن بازی در نیمه اول، در ثانیه های پایانی بازی در نیمه دوم، به گل برتری دست پیدا کردند.

 

ساوتهمپتون بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی یکی دو موقعیت نصفه و نیمه داشت اما بعد از سپری شدن این دقایق، بازی متعادل شد و آرسنالی ها هم برای لحظاتی کاملا بر توپ و میدان را در اختیار داشتند.


اما این تیم میهمان بود که در دقیقه 18، با خوش شانسی توانست به گل برسد. روی یک ضربه آزاد بود که شوت دوشان تادیچ به تیر دروازه برخورد کرد و در برگشت، با برخورد به پشت پتر چک که شیرجه زده بود، وارد دروازه شد.


بعد از این گل آرسنالی ها پیش کشیدند و حملات بیشتری روی دروازه حریف ترتیب دادند تا اینکه توانستند در دقیقه 29 به گل تساوی برسند.


روی یک ضربه کرنر بود که توپ در محوطه جریمه مقابل لورن کوشیلنی قرار گرفت و او هم با یک ضربه برگردان تماشایی، دروازه حریف را مغلوب کرد.

 

1141891


بعد از به ثمر رساندن گل تساوی هم برتری توپچی ها در مالکیت توپ ادامه داشت و این تیم صاحب یکی دو موقعیت خوب شد اما در این نیمه توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان رسید.


نیمه دوم را آرسنالی ها بهتر آغاز کردند و می توانستند در همان دقایق ابتدایی به گل برسند اما دفاع منسجم بازیکنان ساوتهمپتون، مانع از رسیدن آنها به گل می شد.


در اواسط نیمه دوم از شدت حملات میزبان کاسته شد و در مقابل بازیکنان ساوتهمپتون می توانستند توسط شین لانگ به گل برسند اما واکنش خوب پتر چک مانع از گلزنی آنها شد.


در دقایق پایانی بار دیگر فشار حملات آرسنال بیشتر شد تا اینکه در دقیقه 91، خطای مدافع ساوتهمپتون روی الیویه ژیرو، یک ضربه پنالتی نصیب توپچی ها کرد. سانتی کاسورلا پشت توپ قرار گرفت و گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

 

1141902

 

1141903

 

 

در ثانیه های پایانی بازیکنان ساوتهمپتون تلاش زیادی برای رسیدن به گل تساوی انجام دادند اما این تلاش ثمری نداشت و بازی با برتری 2-1 آرسنال به پایان رسید.

 

 

دیدگاه‌ها