کد خبر : 1356892 | 20 شهریور 1395 ساعت 20:28 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

اولین تساوی سپاهان در پنجمین دیدار فصل

تیم سپاهان در دیدار مقابل پیکان نتوانست به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کند ولی‌ به لطف تساوی تراکتور و پرسپولیس در تبریز در جمع مدعیان باقی مانده است.

اولین تساوی سپاهان در پنجمین دیدار فصل

به گزارش "ورزش‌سه"،  تیم فوتبال سپاهان در هفته پنجم مسابقات لیگ برتر سومین دیدار خانگی خود را برگزار کرد و حالا در سه دیدار خانگی خود سه نتیجه متفاوت کسب کرده تا مشخص شود این تیم هنوز نیاز به زمان دارد تا به هماهنگی برسد. ویسی در هفته اول میزبان تیم پدیده بود و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. در هفته سوم میزبان تیم استقلال خوزستان بود، که در یک بازی تماشایی موفق شد این تیم را با 3 گل از پیش رو بردارد. امروز هم در ورزشگاه فولاد شهر و مقابل تیم پیکان به تساوی رسید تا تمام حالت‌های ممکن در کسب نتیجه را در ورزشگاه خانگی تجربه کند.

 


با توجه به تساوی دو تیم مدعی تراکتورسازی و پرسپولیس در تبریز، سپاهان می‌توانست با کسب یک پیروزی با 9 امتیاز همسایه تراکتورسازی شود و در رتبه سوم جدول قرار بگیرد. با این تساوی سپاهان از 5 بازی 7 امتیاز را کسب کرده  فعلا در رتبه 6 جدول قرار گرفته است. رتبه‌ای که با پایان یافتن بازی‌ها می‌تواند چند رتبه هم کاهش پیدا کند.

 


سپاهان هفته آینده باید در تبریز به مصاف ماشین‌سازی برود که البته کار آسانی هم پیش روی شاگردان این مربی نخواهد بود، ولی سپاهان برای قرار گرفتن در جمع مدعیان نباید فرصت‌ها را به سادگی از دست بدهد.

دیدگاه‌ها