کد خبر : 1356914 | 20 شهریور 1395 ساعت 20:58 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

گل‌محمدی: لیاقت برد نداشتیم

سرمربی ذوب‌آهن به انتقاد از نمایش بازیکنانش در نیمه دوم پرداخت.

گل‌محمدی: لیاقت برد نداشتیم

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از بازی برابر صبای قم گفت: نیمه اول تیم برتر میدان بودیم؛ نمایش خوبی داشتیم و مالکیت توپ را در اختیار گرفتیم اما در نیمه دوم برعکس شد؛ بچه‌های ما فکر کردند بازی را بردند و بعد از اخراج مدافع حریف این مسئله بیشتر در بازیکنان ما دیده شد اما بازی 90 دقیقه است ولی بازیکنان ما بیخیال بازی کردند؛ در نیمه دوم در حد و اندازه اسم ذوب‌آهن بازی نکردیم.

 


او ادامه داد: تا دقیقه آخر بازی فوتبال برای برد باید جنگید و یک لحظه غفلت اشتباه را رقم می‌زد که این اتفاق در تیم ما افتاد و دو امتیاز راحت از دست دادیم؛ حتی می‌توانستیم با برد پر گل در جدول بالا برویم ولی لیاقت برد نداشتیم.

 


سرمربی ذوب‌آهن با اشاره به عملکرد ضعیف بازیکنان تیمش پس از اخراج بازیکن صبا اظهار کرد: فوتبال ورزش غیر قابل پیش‌بینی است؛ اگر تمام دقایق تمرکز نداشته باشی ضرر می‌کنی؛ در نیمه دوم رفتار و واکنش خوبی به گل خودمان نداشتیم و از برتری نفری استفاده نکردیم؛ این ذهنیت باید بین بازیکنان ما به ویژه بزرگترهای تیم درست شود تا تیم از شرایط خارج شود ولی این مسئله را ندیدیم. کنار زمین زیاد داد زدم ولی فایده‌ای نداشت.

 


گل‌محمدی با اشاره به خوشحالی پس از گل ساکت الهامی مربی صبا گفت: آقا ساکت رفیق چند ساله ما است و این مسائل در فوتبال پیش می‌آید؛ فشار بازی و نتیجه‌گیری زیاد است؛ کار او را که بزرگتر ما و رفیق فوتبالی‌مان است به دل نمی‌گیریم؛ این مسائل رد می‌شود و دوستی‌ها می‌ماند؛ ناراحتی از او به دل ندارم و با هم دوست هستیم.

دیدگاه‌ها