کد خبر : 1356949 | 20 شهریور 1395 ساعت 22:15 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

نویل: دربی منچستر برخلاف انتظارم بود

گری نویل، کاپیتان سابق منچستریونایتد، اعلام کرد که دربی امروز منچستر آنطور که او انتظار داشت، نبود.

نویل: دربی منچستر برخلاف انتظارم بود

به گزارش "ورزش سه"، گل های کوین دی بروین و کلچی ایهیناچو، کمک کرد تا روند پیروزی های پیاپی شاگردان پپ گواردیولا ادامه داشته باشد و تک گل زلاتان ابراهیموویچ هم مانع شکست شیاطین سرخ نشد.


گری نویل به اسکای اسپورتس گفت:" هیاهو و گمانه زنی های پیش از بازی، احتمالا پرسر و صداترین چیزی بود که من در مورد یک بازی معمولی لیگ دیدم. البته واضح است که این دو تیم فصول گذشته در پایان فصل در بین مدعیان قهرمانی قرار داشتند.


این یکی از اولین بازی های فصل بود و هیاهوی اطراف آن زیاد بود. احتمال دارد که مربیان با خودشان فکر کرده باشند که بدون کمترین آسیب این دیدار را پشت سر بگذارند.

 

1141871


خیلی ها نتیجه تساوی را پیش بینی کرده بودند اما اصلا آنطور که من پیش بینی کرده بودم، نشد. دیداری بود که از نظر ایجاد موقعیت روی دروازه، برخوردهای فیزیکی، تغییرات مربیان و جبران اشتباهات شان رویایی بود. واقعا موقعیت فوق العاده ای بود.


منچسترسیتی برای 40 دقیقه فوق العاده کار کرد. فکر می کنم سیتی، یونایتد را کاملا از جریان بازی خارج کرد. کلمه ای که معمولا استفاده می کنم، کنترل بازی است.

 

 

1141811

 

 

گواردیولا با تیمش به اینجا آمد و به سوال های زیادی پاسخ داد. آنها نه تنها مانند تیم های قبلی گواردیولا تیم برتر بودند، بلکه نیمه دوم در مقابل فشار یونایتد مقاومت کردند و از توپ های بلند هم بهره بردند.


مورینیو امشب خیلی ناراحت خواهد بود. او آدم مغروری است اما آنها به این نتیجه واکنش نشان خواهند داد. هنوز هفته های ابتدایی است و این نتیجه چیزی در مورد سرنوشت لیگ به ما نخواهد گفت."

دیدگاه‌ها