کد خبر : 1356958 | 20 شهریور 1395 ساعت 22:53 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

شکست دورتموند در خانه لایپزیگ

بروسیا دورتموند در دومین هفته از فصل جدید بوندس لیگا در خانه لایپزیگ با نتیجه 1-0 شکست خورد.

شکست دورتموند در خانه لایپزیگ

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان توماس توخل در این دیدار نتوانسند نمایش چندان درخشانی ارائه بدهند و در نهایت با یک گل مغلوب حریف کوچک شان شدند.

 

دورتموندی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقایق ابتدایی تیم برتر میدان بودند اما این لایپزیگ بود که می توانست در دقیقه 17 به گل برسد؛ هرچند حضور به موقع اشملزر، دروازه زردها را نجات داد.


چهار دقیقه بعد بار دیگر تیم میزبان صاحب یک موقعیت بسیار خوب شد و این بار رومن بورکی مانع باز شدن دروازه دورتموند شد.


بعد از این دو موقعیت خوب لایپزیگ، بار دیگر دورتموندی ها پیش کشیدند و یکی دو موقعیت خوب به دست آوردند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.


نیمه دوم را دو تیم متعادل آغاز کردند  اما هر چه از زمان بازی در این نیمه سپری می شد، حملات دو تیم شدت می گرفت و موقعیت خوبی روی دروازه ها ایجاد می شد.

 

1141964

 

 

در دقیقه 78، اشتباه مارک بارترا می توانست به گل اول بازی تبدیل شود اما ضربه ورنر از بالای دروازه زردها به بیرون رفت. چند دقیقه بعد نوبت شورله بود که یک موقعیت خوب را از دست بدهد و پاس عالی اشملزر را به بیرون بفرستد.


در حالی که به نظر می رسید دو تیم با تساوی بدون گل به کارشان پایان خواهند داد، این لایپزیگ بود که در دقیقه 89 به گل رسید. روی پاس خوب بورکه، نبی کیتا از فاصله ای نزدیک توانست دروازه دورتموند را باز کند.


در دقایق پایانی، تلاش شاگردان توماس توخل برای رسیدن به گل بی فایده بود و لایپزیگ به یک پیروزی باارزش دست پیدا کرد.

 

دیدگاه‌ها