کد خبر : 1356963 | 20 شهریور 1395 ساعت 23:23 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

ونگر: اعلام پنالتی برای ما صحیح بود

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال، پس از پیروزی 2-1 تیمش مقابل ساوتهمپتون، اعلام یک ضربه پنالتی به سود تیمش در دقایق پایانی را تصمیمی درست توصیف کرد.

ونگر: اعلام پنالتی برای ما صحیح بود

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار ابتدا ساوتهمپتون با گل به خودی پتر چک پیش افتاد اما لورن کوشیلنی با یک ضربه برگردان کار را به تساوی کشید. در حالی که به نظر می رسید بازی با تساوی به پایان خواهد رسید، بابی مدلی، داور بازی، خطای مدافع ساوتهمپتون روی الیویه ژیرو را اعلام کرد و سانتی کاسورلا توانست گل برتری توپچی ها را به ثمر برساند.


ونگر در پایان بازی اعلام کرد که اگرچه تکرار صحنه را ندیده اما از درستی تصمیم داور مطمئن است.


او به خبرنگاران گفت:"  گل دوم خیال ما را راحت کرد زیرا موقعیت های زیادی را از دست دادیم و آنها هم با فرستادن همه بازیکنان شان به خط حمله، یک یا دو موقعیت به دست آوردند.

 

1141902

 

صادقانه بگویم که همه به من گفتند پنالتی درست بود اما من هنوز صحنه را دوباره تماشا نکردم. قبل از ضربه پنالتی کاسورلا، تاخیر زیادی در بازی رخ داد اما او خیلی خوب توپ را گل کرد. او می دانست که تیم چه فشار روانی سنگینی را تحمل می کند.


او خیلی خوب بازی کرد زیرا او به ما کمک کرد تا بعد از یک شروع نه چندان خوب که از سرعت و شناوری لازم برخوردار نبودیم، ما را به بازی برگرداند. باید از لورن کوشیلنی هم یاد کنم. او پنج شنبه از روسیه برگشت و امروز وقتی 1-0 عقب بودیم، گل زد. فوق العاده بود."

دیدگاه‌ها