کد خبر : 1357085 | 21 شهریور 1395 ساعت 12:12 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

رانیری: باید برای لیگ قهرمانان آماده شویم

کلودیو رانیری، سرمربی لسترسیتی، پس از شکست سنگین 4-1 مقابل لیورپول، تایید کرد که شاگردانش باید پیش از اولین دیدارشان در لیگ قهرمانان، از نظر ذهنی ریکاوری شوند.

رانیری: باید برای لیگ قهرمانان آماده شویم

به گزارش "ورزش سه"، مدافع عنوان قهرمانی شب گذشته در آنفیلد حرف چندانی برای گفتن نداشت. اگرچه یک بار روی اشتباه فاحش لوکاس لیوا به گل رسید اما در نهایت دو گل از روبرتو فیرمینو و گل های سادیو مانه و ادام لالانا، یک پیروزی پرگل را برای قرمزها رقم زد.


به این ترتیب، لستر با 4 امتیاز از 4 بازی، در رتبه پانزدهم جدول قرار گرفت و رانیری که باید این هفته با تیمش در لیگ قهرمانان مقابل بروژ قرار بگیرد، معتقد است که این دیدار فرصتی است تا تیمش به روزهای خوبش برگردد.

 

 

1142072

 

او به خبرنگاران گفت:" ما باید برای دیدار بعدی خودمان را آماده کنیم. وقتی در گذشته شکست می خوردیم، همیشه واکنش خوبی داشتیم.


لیورپول شایسته پیروزی بود. این اولین بازی خانگی آنها بود. ما منتظر چنین نمایشی بودیم؛ بسیار تهاجمی و با روحیه فوق العاده. ما در 10 دقیقه اول و پیش از گل اول آنها، خوب بودیم اما بعد از آن همه چیز را باختیم. ما همیشه منسجم و واکنشی هستیم اما هم توپ های اول را از دست می دادیم و هم توپ های دوم. آنها در این دیدار توقف ناپذیر بودند."

دیدگاه‌ها