کد خبر : 1357138 | 21 شهریور 1395 ساعت 15:29 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

ضرب و شتم خبرنگاران را محکوم می کنیم

الهویی: فقط اتفاقات تبریز را بزرگ می‌کنند

مربی تیم تراکتورسازی اعلام کرد تیمش شایسته پیروزی مقابل پرسپولیس بوده است.

الهویی: فقط اتفاقات تبریز را بزرگ می‌کنند

سعید الهویی درباره تساوی تیمش مقابل پرسپولیس به "ورزش سه" می‎‌گوید: با توجه به شرایط جدول، این مسابقه برای هردو تیم اهمیت زیادی داشت. به خصوص اینکه در فضای مجازی اتفاقاتی رخ داده بود و هردو تیم به عنوان مدعی قهرمانی می خواستند به برتری برسند. ما در نیمه اول سوار بر بازی بودیم و موقعیت های زیادی ایجاد کردیم. بی دقت بودیم و نتوانستیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم و بدشانس بودیم که توپ محمد نوری به تیردروازه برخورد کرد. در نیمه دوم بازی متعادل تر شد اما باز هم موقعیت های مثل ضربه ای که سینا عشوری زد و بیرانوند گرفت، را از دست دادیم.


او ادامه می دهد: فراموش نکنید که اکثر کارشناسان اعتقاد داشتند بیرانوند بهترین بازیکن زمین بود و این مساله به خوبی نشان داد که ما چقدر خوب کار کردیم و توانستیم حریف را اذیت کنیم.


مربی تراکتورسازی با اشاره به اتفاقات آخر مسابقه بیان می کند: واقعیت این است ما درگیر جریانات بازی بودیم و متوجه حواشی نشدیم. گلایه‌ای دارم و آن هم این است که چنین اتفاقاتی ممکن است در شهرهای دیگر و ورزشگاه های دیگر نیز رخ بدهد اما ماجراهای تبریز را بیش از حد بزرگ می‌کنند.


الهویی می افزاید: البته اینکه به خبرنگاران بی احترامی شده است را به شدت محکوم می کنیم. این رفتار همه مردم آذربایجان نیست و نمی دانیم چه اتفاقی افتاده که باعث شد چنین خشمی ایجاد شود. با این حال ضرب و شتم خبرنگاران را محکوم می کنیم.

دیدگاه‌ها