کد خبر : 1357243 | 21 شهریور 1395 ساعت 21:27 | 127.4K بازدید | 0 دیدگاه

آغاز غیر مستقیم انتقادات به سرمربی استقلال؛

تعویض جنجالی منصوریان (گزارش تصویری)

هافبک استقلال با نمایش خوب خود چهره محبوب تماشاگران تیمش بود ولی سرمربی آبی‌ها تصمیم به تعویض او گرفت.

تعویض جنجالی منصوریان (گزارش تصویری)

به گزارش "ورزش سه"، فرشید اسماعیلی در هفته‌های پایانی فصل گذشته بازیکن ثابت استقلال بود اما بعد از حضور علیرضا منصوریان و ورود ستاره‌های نامداری همچون بختیار رحمانی او از ترکیب اصلی دور شد و در هفته‌های دوم تا چهارم فقط به صورت تعویضی به میدان رفت.


این بازیکن 22 ساله با نمایش خوبی که در تمرینات از خود ارائه کرد در بازی امشب مقابل ماشین سازی تبریز از ابتدا در ترکیب قرار گرفت و عملکرد فراتر از انتظاری از خود به نمایش گذاشت و حتی روی یک پاس در عمق چیپ استثنایی و هوشمندانه به کاوه رضایی می‌توانست در دقیقه 39 پایه‌گذار گل دوم استقلال باشد اما مهاجم آبی‌ها این فرصت را از دست داد.


اسماعیلی که با بازی چشم‌نواز خود چهره محبوب تماشاگران هم شده بود و مدام مورد تشویق قرار می‌گرفت در دقیقه 63 به عنوان نخستین تعویض استقلال جای خود را به سید محسن کریمی داد که همین مسئله موجب شد فشار حملات تیم منصوریان کم شود و انتقادات به او بیشتر.


با خروج اسماعیلی، به غیر از دقایق پایانی استقلال نتوانست حملات خطرناکی روی دروازه ماشین سازی داشته باشد تا آبی‌ها در زدن گل دوم و برتری موفق عمل نکنند و همچنان در حسرت پیروزی در لیگ پانزدهم باقی بمانند.


تماشاگران استقلال که تا پایان هفته چهارم سفت و سخت از منصوریان حمایت می‌کردند در پایان مسابقه با ماشین سازی به تشویق یک صدای اسماعیلی پرداختند تا به صورت غیر مستقیم از کار سرمربی تیمشان انتقاد کنند.


البته منصوریان پس از تعویض اسماعیلی او را در آغوش گرفت و لحظاتی با او صحبت کرد که همین مسئله نشان می‌داد سرمربی استقلال نیز از عملکرد شاگردش رضایت دارد ولی مشخص نبود با چه هدفی این تعویض را انجام داده و انتقادات را به سمت خود برده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


عکس‌ها از: امیرحسین خیرخواه

 

 

دیدگاه‌ها