کد خبر : 1357393 | 22 شهریور 1395 ساعت 17:46 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

براوو: مقابل منچستریونایتد راحت بودم

کلودیو براوو شنبه در دربی حساس شهر منچستر اولین بازی خود برای سیتی را انجام داد و البته یک اشتباه منجر به گل نیز مرتکب شد.

براوو: مقابل منچستریونایتد راحت بودم

به گزارش "ورزش سه"، براوو که جایگزین هارت در سیتی شده، یک اشتباه بد داشت اما در نهایت اجازه نداد سیتی گل دوم را دریافت کرده و باعث شکست یونایتد در اولدترافورد شد.

 

 

1142391

 

 

براوو در مورد این بازی گفت:" مقابل یونایتد راحت بودم و همه چیز خوب بود. ما یک تیم با شخصیت هستیم و روز به روز در حال پیشرفتیم. برد برابر یونایتد که رقیب مستقیم ماست، همان چیزی بود که می خواستیم. پیروزی در چنین بازی هایی اهمیت زیادی دارد و به همین دلیل بسیار خوشحالم. از اولین هفته حضورم در سیتی به خاطر کار بزرگی که مقابل یونایتد انجام دادیم کاملا راضی هستم.

 

این یک برد بسیار مهم برای ما بود. در نیمه اول باورنکردنی بودیم و کنترل توپ و میدان در اختیار ما بود اما در نیمه دوم شکل بازی ما تغییر کرد و دفاعی تر شدیم. نیمه دوم بسیار منسجم بودیم و توانستیم برتریمان را حفظ کنیم.

مقابل تیم بزرگی مثل یونایتد بسیار خوب بازی کردیم. آنها تیم قدرتمندی بودند و سعی داشتند از روی توپ های هوایی به ما ضربه بزنند خوشبختانه نجات پیدا کردیم."

دیدگاه‌ها