کد خبر : 1357588 | 23 شهریور 1395 ساعت 12:55 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

فیلیپ لام: می‌توانیم روستوف را شکست دهیم

فیلیپ لام،‌کاپیتان بایرن مونیخ مدعی شد که تیمش توانایی شکست دادن روستوف را دارد.

فیلیپ لام: می‌توانیم روستوف را شکست دهیم

به گزارش "ورزش سه"،‌ شاگردان آنچلوتی امشب اولین دیدارشان را در چمپیونزلیگ مقابل روستوف برگزار خواهند کرد. لام به تمجید از جذابیت این دیدار و قدرت تکنیکی تیم‌های روس پرداخت ولی مدعی شد که بایرن می‌تواند به راحتی حریفش را شکست دهد.

او گفت:" اوتمار هیتسفیلد همیشه می‌گفت که چمپیونزلیگ رقابتی کاملا متفاوت است. قابل قیاس با لیگ نیست.هر چه که مقابل حریفان داخلی ات به دست آوردی اهمیتی ندارد. همه چیز از صفر شروع می‌شود. حریف اول ما روستوف است.  تیم‌های روس از لحاظ تکنیکی غنی هستند ، دوست دارند با توپ بازی کنند و مثل تیم‌های درجه یک اروپا حملات مستقیم انجام نمی‌دهند. معمولا می‌توانند یک بازی متعادل به نمایش بگذارند ولی معمولا مقابل تیم‌های بزرگ شکست می‌خورند. امروز هم انتظار همین اتفاق را دارم زیرا تیم‌های بزرگ معمولا می‌توانند چند موقعیت ایجاد کنند تا پیروز شوند.

 

1138377

 


هواداران و رقبا انتظار دارند بایرن مونیخ حداقل به نیمه نهایی برسد. دلیلش موفقیت‌های این چند سال  و پیشرفت باشگاه در 40 سال اخیر است. هر چند فاصله کیفیت دو تیم زیاد است ولی این بازی بسیار مهم است جذابیت چمپیونزلیگ این نیست که تیم‌های بزرگ با هم بازی کنند بلکه تقابل تیم‌های کوچک با تیم‌هایی مثل بایرن،‌بارسلونا، رئال،‌یووه، منچسترسیتی، چلسی و یونایتد است."

دیدگاه‌ها