کد خبر : 1357635 | 23 شهریور 1395 ساعت 16:08 | 45.6K بازدید | 0 دیدگاه

شبنم علیخانی: همه چیز برای دربی تعطیل!

ستاره تیم ملی والیبال بانوان ایران می گوید تمام برنامه هایم را برای تماشا دربی کنسل می کنم و اگرنتیجه هم به نفع پرسپولیس نباشد کلا هیچ کجا نمی روم.

شبنم علیخانی: همه چیز برای دربی تعطیل!

به گزارش "ورزش سه"، ستاره های والیبال بانوان ایران بعد از اولین پنجمی آسیا از فیلیپین به ویتنام رفتند تا در مسابقات کاپ آسیا شرکت کنند. شبنم علیخانی پاسور و ستاره تیم ملی بانوان ایران در فاصله کوتاه تا دربی استقلال و پرسپولیس در مورد جذاب ترین بازی این دو تیم می گوید:« فصل گذشته4 ـ 2 که پرسپولیس برد و همان 10 دقیقه 3 گل در خاطرم خیلی خوب مانده است. از بچگی ام با پدر فوتبال تماشا می کردم و کلا خانواده پرسپولیسی دارم با توجه به اینکه پسرخاله ام دروازه بان استقلال خوزستان است ولی خب کلا از بچگی پرسپولیسی بودم و زمانی که پرسپولیس دربی را می باخت مدرسه نمی رفتم.»


او در کنار والیبال، توجه بسیاری به دربی دارد به طوریکه:« تمام برنامه هایم را برای تماشا دربی کنسل می کنم و اگر نتیجه هم به نفع پرسپولیس نباشد کلا هیچ کجا نمی روم.»


حالا با این حجم از پیگیری او در ویتنام است اما بازی را قطعا تماشا خواهد کرد:« در ویتنام از طریق اینترنت و تلویزیون بازی را تماشا می کنم و اگر هم ببازد خیلی ناراحت نمی شوم چون برنامه نسبت به قبل فرق کرده فقط ناراحت می شوم؛ همین. فکر می کنم بازی مساوی می شود.»


او در مورد پیش بینی خود از بازی روز جمعه هم می گوید:«امیدوارم که مثل پارسال ببریم  اما بازی خوب را برای بازگشتم به ایران بگذارند تا من هم بتوانم این دربی را در ایران تماشا کنم.»

 

دیدگاه‌ها