کد خبر : 1357757 | 24 شهریور 1395 ساعت 01:05 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

پاری سن ژرمن 1-1 آرسنال؛ تساوی پاریسی

پاری سن ژرمن نتوانست علیرغم خلق موقعیت های فراوان، به نتیجه ای بهتر از تساوی در خانه برابر آرسنال دست یابد.

پاری سن ژرمن 1-1 آرسنال؛ تساوی پاریسی

به گزارش "ورزش سه"، بازی با برتری پاریسی ها آغاز شد و این تیم در همان دقیقه یک بازی به گل رسید. ارسال زیبای سرجی اوریه از سمت راست با ضربه سر کاوانی در دقیقه 1 وارد دروازه آرسنال شد.

 

 

1142721

 

1142720

 

 

بعد از گل نیز پی اس جی همچنان حاکم توپ و میدان بود. کرنر خطرناک دی ماریا در دقیقه 13 در آستانه ورود به دروازه  با واکنش اوسپینا راهی کرنر شد. در دقیقه 32، روی ناهماهنگی مدافعان آرسنال، کاوانی تک به تک شد و او علیرغم جا گذاشتن اوسپینا، دروازه را کج دید تا بازی با همان یک گل در جریان باشد. کاوانی یک بار دیگر و در دقیقه 40 روی پاس چیپ و دیدنی دی ماریا تک به تک شد اما باز هم در زدن ضربه نهایی ناموفق بود.

 

 

1142725

 

 

نیمه اول با همان تک گل به سود پاری سن ژرمن به پایان رسید. وراتی در دقیقه 9 و کوکولین در دقیقه 24 از داور کارت زرد گرفتند.

 

نیمه دوم نیز با برتری تیم پاریسی آغاز شد. دقیقه 52، روی پای دیدنی وراتی، دی ماریا تک به تک شد که متوقف شدن او در محوطه جریمه از دید داور خطا نبود. هشت دقیقه بعد، ارسال زیبای اوریه از سمت راست در مقابل ماتوئیدی قرار گرفت که ضربه او از بالای دروازه خارج شد. در دقیقه 63، اولویر ژیرو به جای چمبرلین وارد زمین شد.

 

 

1142724

 

 

 

در دقیقه 66، روی همکاری هماهنگ اوریه و دی ماریا، هافبک آرژانتینی با اوسپینا تک به تک شد که باز هم سنگربان آرسنال موفق بود. دو دقیقه بعد روی حرکت انفرادی رابیوت و اشتباه مدافعان آرسنال، باز هم کاوانی در موقعیت فوق العاده، با واکنش اوسپینا مواجه شد.

 

حملات پاری سن ژرمن باز هم ادامه یافت و ناهماهنگی مدافعان آرسنال، دی ماریا را با دروازه توپچی ها تک به تک کرد که ضربه او با واکنش زیبای اوسپینا دفع شد تا سنگربان توپچی ها، مرد اول تیمش لقب بگیرد.

 

سرانجام پی اس جی در دقیقه 77 تاوان از دست دادن موقعیت های بی شمار خود را داد. آرسنال از سمت راست به دروازه پاریس حمله ور شد و بعد از دفع ضربه ایووبی توسط سنگربان، توپ در مقابل الکسیس سانچز قرار گرفت و او نیز با ضربه ای دقیق دروازه پاری سن ژرمن را گشود.

 

 

1142726

 

1142722

 

در دقیقه 80، کاوانی باز هم با اوسپینا تک به تک شد و صحنه بسیار مشکوک توقف او توسط گلر آرسنال، از دید داور پنالتی تشخیص داده نشد. چند لحظه بعد، ایووبی با دروازه پی اس جی تک به تک شد اما ضربه او نیز با واکنش سنگربان این تیم راهی به دروازه نیافت. ژیرو در دقیقه 88 به خاطر اعتراض به داور کارت زرد گرفت.

 

در دقیقه 90، اولیور ژیرو و وراتی در یک صحنه درگیری، هر دو کارت زرد دوم خود را دریافت کردند و اخراج شدند.

 

در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد تا پی اس جی علیرغم از دست دادن موقعیت های بی شمار، در خانه مقابل آرسنال متوقف شود.

دیدگاه‌ها