کد خبر : 1357791 | 24 شهریور 1395 ساعت 09:36 | 19.3K بازدید | 0 دیدگاه

انریکه: مسی بهترین بازیکن تاریخ است

لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا به تمجید از لیونل مسی، ستاره تیمش پس از هت تریک شب گذشته اش مقابل سلتیک پرداخت.

انریکه: مسی بهترین بازیکن تاریخ است

به گزارش "ورزش سه"، مسی با این هت تریک به اولین بازیکنی تبدیل شد که شش هت تریک در رقابت‌های اروپایی داشته و تیمش نیز موفق شد 7-0 سلتیک را شکست دهد. او همچنین یک پاس گل به لوئیس سوارز داد و یک ضربه ایستگاهی برای تیمش گرفت که نیمار آن را به گل بتدیل کرد. پس از بازی انریکه در کنفرانس خبری به تمجید از او پرداخت.


سرمربی اسپانیایی گفت:" مسی همه جا بازی می‌کند زیرا آزادی دارد. اگر او را به عنوان شماره 6، 8 یا 10 بازی دهید، بهترین بازیکن جهان است. اینکه او را محدود کنید کار هوشمندانه ای نیست. برای همین است که او بهترین بازیکن تاریخ است، به خاطر آمار و ارقامش و دید فوتبالی اش. توتال فوتبال یعنی او."

 

1142758

 


انریکه درباره بازی گفت:" ما اشتباهی در طول بازی انجام ندادیم،‌به جز در اوایل نیمه اول که یک پنالتی به حریف دادیم و پس از آن خیلی خوب هماهنگ شدیم. در طول بازی خیلی خوب بودیم و توپ ها را به خوبی از حریف پس می‌گرفتیم. این باعث شد این بازی برای همه لذت بخش باششد،‌هم هواداران هم مربیان. خوشحالیم که چنین بازیکنانی را در اختیار داریم و در تمرینات سعی می‌کنیم بهتر و بهتر شویم. آنها بسیار با کیفیت هستند که در جریان بازی وقتی هیچ راهی باقی نمانده خودشان راه حل پیدا می‌کنند."

دیدگاه‌ها