کد خبر : 1357877 | 24 شهریور 1395 ساعت 13:14 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

مسلم بدانید تماشاگران بازی خوبی خواهند دید؛

جلالی:دغدغه ما گل نخوردن بعد از گل‌زدن است

مجید جلالی معتقد است که تیم پیکان هفته به هفته بهتر خواهد شد.

جلالی:دغدغه ما گل نخوردن بعد از گل‌زدن است

به گزارش "ورزش‌سه"، کنفرانس خبری تیم پیکان تحت تاثیر مرگ پدر و مادر بهادر عبدی آغاز شد مجید جلالی در ابتدای این کنفرانس با ابراز تاسف از این ضایعه سنگین گفت: قبل از هر چیزی این اتفاق ناگوار را به بهادر تسلیت می‌گویم. فوتبال برای ما فراز و فرودهای زیادی دارد و ما در فوتبال یاد می گیریم چطور با سختی ها و شادی ها و غم‌ها کنار بیاییم و ما و دوستان بهادر در کنار او هستیم تا او این حادثه را تحمل کند.


او سپس در مورد بازی هفته ششم مقابل نفت تهران ادامه داد: آن چیزی که در 5 بازی قبلی برای ما مسلم بوده این است که هر هفته و قدم به قدم در حال بهتر شدن هستیم. دغدغه ما در 5 بازی گذشته، 3 بازی  آخر را مقابل صبا ، استقلال و سپاهان در اصفهان جلو بودیم و بازی را از دست دادیم. این یکی از موضوعاتی است که ما باید روی آن کار کنیم یکی از مراحلی که برای بزرگ شدن و بهترشدن باید پشت سر بگذاریم.


سرمربی تیم پیکان در مورد شرایط این تیم در بازی مقابل نفت عنوان کرد: تیم خوبی داریم؛ محروم و مصدومی به جز آرش برهانی نداریم و آماده یک بازی خوب برای فردا هستیم.


جلالی درباره نفت تهران گفت: حرف خاصی در مورد نفت تهران ندارم.


وی در خصوص بازی فردا و استقبال تماشاگران از این بازی ادامه داد: به نظرم فردا بازی قشنگی خواهد شد و معتقدم که هر کسی بیاید در ورزشگاه شهر قدس و بازی را ببیند مسلم بداند که بازی خوبی خواهد دید. چون هم نفت بازی‌های خوبی را در هفته های اخیر ارئه داده و هم تیم پیکان. قطعا بازی خوبی را شاهد خواهیم بود.


مجید جلالی در مورد سوال خبرنگاران در مورد تیم ملی ترجیح داد که نظری ندهد.

دیدگاه‌ها