کد خبر : 1357978 | 24 شهریور 1395 ساعت 18:30 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با TZ

ماتئوس: هنوز نمی توان روی بایرن قضاوت کرد

لوتار ماتئوس، اسطوره باواریایی ها دور گروهی لیگ قهرمانان را جدی نمی گیرد.

ماتئوس: هنوز نمی توان روی بایرن قضاوت کرد

به گزارش "ورزش سه"، لوتار ماتئوس در پاسخ به سوال خبرنگار TZ در مورد آغاز دور گروهی لیگ قهرمانان گفت:" مثل جام جهانی یا جام ملت‌های اروپا در این تورنمنت هم مرحله گروهی حکم گرم کردن را دارد و بس. برای من لیگ قهرمانان چندی بعد شروع خواهد شد نه حالا.

البته در مرحله گروهی هم حتما بازی‌های هیجان‌انگیزی وجود خواهد داشت مثل گروهی که در آن بروسیا مونشن‌گلادباخ، بارسلونا و منچسترسیتی حضور دارند. چنین گروه‌هایی در مقایسه با سایرین توجه ویژه‌ای را به خود اختصاص می‌دهند."

 

 

1142761

 

 

بایرن آنچلوتی:"هنوز نمی‌شود یک نتیجه‌گیری کلی کرد. بایرن در بوندسلیگا یک برد آسان و یک برد دشوار به دست آورده است اما هنوز نمی‌شود این بایرن را با بایرن سال گذشته مقایسه کرد. به هرحال فکر می‌کنم که حضور بازیکنان جدید و انگیزه مربی جدید خون تازه‌ای به بایرن تزریق خواهد کرد و فصل درخشانی در انتظار این تیم است.

فصل درخشان فصلی است که در آن قهرمانی چمیپونزلیگ جشن گرفته شود. بردن در سایر مسابقات دیگر تبدیل به وظیفه شده، اگر چه که جام حذفی همیشه آبستن حوادث است. بایرن طی سه سال گذشته زیر نظر پپ گواردیولا تیم موفقی بود. با آمدن آنچلوتی تغییر کوچکی در سبک کار مشاهده خواهیم کرد با این وجود بایرن در آلمان کماکان قدرت اول است.
 

 

شانس بایرن در لیگ قهرمانان:"بایرن در این تورنمنت هم حریف می‌طلبد. در نقل و انتقالات تابستانی متس هوملس آمد که در کنار بواتنگ می‌تواند به ثبات خط دفاعی کمک کند، یعنی نقشی که طی سالیان گذشته کمبودش احساس می‌شد. چنانچه بازیکنان بایرن از مصدومیت در امان بمانند، این تیم با بواتنگ، هوملس و خاوی مارتینس سه مدافع میانی در بالاترین سطح را در اختیار دارد، به نظر من آنها حتی از فصل گذشته هم قدرتمندتر ظاهر خواهند شد."

دیدگاه‌ها