کد خبر : 1358086 | 25 شهریور 1395 ساعت 08:16 | 22.7K بازدید | 0 دیدگاه

زیدان: خوشحالم تعویض هایم جواب داد

زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید، پس از پیروزی 2-1 تیمش مقابل اسپورتینگ لیسبون، اعلام کرد که تعویض هایش سرنوشت این بازی را رقم زد.

زیدان: خوشحالم تعویض هایم جواب داد

به گزارش "ورزش سه"، مدافع عنوان قهرمانی چمپیونزلیگ در دیدار دیشب ابتدا با گل برونو سزار از حریف پرتغالی عقب افتاد اما گل های کریس رونالدو و آلوارو موراتا در دقایق پایانی، رئال را به پیروزی رساند.


خامس رودریگز و موراتا که به عنوان بازیکن جانشین به میدان رفتند، سازنده و زننده گل پیروزی رئال بودند و زیدان از اینکه تصمیماتش جواب داد، خوشحال است.


او به خبرنگاران گفت:" ما خوشحالیم زیرا تا پایان تلاش کردیم. ما تسلیم نشدیم. گاهی اوقات مقابل حریفی قرار می گیرید که خیلی خوب بازی می کند اما بازیکنان ما فوق العاده بودند. آنها تلاش زیادی کردند و پاداشش را گرفتند.


این کار مربی است که تعویض انجام بدهد و ما خوشحالیم که تعویض ها جواب داد. یک مربی برای تغییر بازی دست به تعویض می زند و این اتفاق در این دیدار رخ داد. هر سه تعویض وقتی به زمین رفتند، چیزی به تیم اضافه کردند. برای هر سه خوشحالم.


این تیم رئال مادرید است و ما می دانیم که همیشه می توانیم در یک دقیقه، اوضاع را عوض کنیم. بعد از دریافت گل کمی بهتر بازی کردیم و سرانجام به نتیجه رسیدیم."

 

1143108

 

زیدان تایید کرد که تیمش در نیمه اول تحت فشار زیادی قرار گرفت اما از اینکه تیمش برای پیروزی مبارزه کرد، خوشحال است.


" آنها بازی را از دست ما خارج کردند؛ به ویژه در نیمه اول. بعد از اینکه گل زدند، ما بیشتر کنترل توپ را در اختیار گرفتیم. نمی دانم نتیجه عادلانه بود یا نه اما واضح بود که ما به پیروزی باور داشتیم.


بازی بی نقصی نبود. هرگز نمی توانید یک بازی بی نقص ببینید اما مسئله مهم، کسب پیروزی بود. بعد باید شرایط را آنالیز کنیم. چیزی وجود نداشت که بخواهم به طور مشخص بگویم که دوستش نداشتم.


می توانستیم بهتر بازی کنیم، به ویژه در نیمه اول. این چمپیونزلیگ است و هیچ دیدار آسانی وجود ندارد."

دیدگاه‌ها