کد خبر : 1358088 | 25 شهریور 1395 ساعت 08:30 | 36.5K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: نمی توانم چیزی به آگوئرو یاد بدهم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، پس از پیروزی 4-0 تیمش مقابل بروسیا مونشن گلادباخ، اعلام کرد کمترین نقش را در شروع درخشان سرخیو آگوئرو در رقابت های این فصل داشت.

گواردیولا: نمی توانم چیزی به آگوئرو یاد بدهم

به گزارش "ورزش سه"، آگوئرو که به دلیل ضربه آرنج به بازیکن وستهام، برای سه جلسه از همراهی تیمش در لیگ برتر محروم شد، در دیدار دیشب در چمپیونزلیگ بار دیگر نمایش درخشانی ارائه داد و با زدن سه گل، کمک کرد تا تیمش به یک پیروزی پرگل دست پیدا کند.


گواردیولا به خبرنگاران گفت:" سرخیو خوب است چون خوب است. او در زمان مانوئل پیگرینی هم خوب بود. او در تیم ملی هم خوب است و امیدوارم برای تیم من هم خوب باشد.
او یک بازیکن با استعداد است؛ با غریزه گلزنی در محوطه جریمه. من چیزی نمی توانم به او یاد بدهم. او باید بداند که اگر بخواهد به ما کمک کند، پشت سرش تیمی است که آماده اند تا به او کمک کنند. او چیزی است که من باید به او بقبولانم.


اگر او به همین شکل به ما کمک کند، گل های زیادی به ثمر خواهد رساند؛ مانند کلچی ایهیناچو و سایر مهاجمان تیم."

 

1143162

 

بعد از جریمه منچسترسیتی به دلیل زیر پا گذاشتن قانون فرپلی مالی، هواداران این تیم در سرود رقابت های چمپیونزلیگ را هو می کنند؛ اقدامی که گواردیولا از آنها خواسته در دیدارهای بعدی تکرار نکنند.


" زمانی که آن اتفاق رخ داد، من اینجا نبودم اما هواداران باید آن را فراموش کنند زیرا به گذشته برمی گردد.


تنها کاری که می توانیم انجام بدهیم این است که هر بار بهتر کار کنیم تا هواداران بگویند من 90 دقیقه آنجا بودم و لذت بردم. امروز ورزشگاه کاملا پر نشد بنابراین تنها کاری که می توانیم انجام بدهیم این است که خوب بازی کنیم تا هواداران بگویند ما دفعه بعد به آنجا می رویم."


سرمربی اسپانیایی سیتی در مورد بازی هم گفت:" من مونشن گلادباخ را کاملا می شناختم. من هرگز مقابل تیم آندره شوبرت پیروزی نشده بودم و او همیشه مشکلات زیادی برای تیم من ایجاد می کرد.
در این دیدار، به جز 15-10 دقیقه در نیمه اول، ما واقعا نمایش خوبی ارائه دادیم."

دیدگاه‌ها