کد خبر : 1358124 | 25 شهریور 1395 ساعت 11:55 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

پوچتینو: مستحق این شکست نبودیم

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام به انتقاد از عملکرد خط دفاعی تیمش مقابل موناکو پس از شکست 2-1 این تیم در دیدار شب گذشته پرداخت.

پوچتینو: مستحق این شکست نبودیم

به گزارش "ورزش سه"، وایت هارت لین در حال افزایش گنجایش خود است و به همین علت شب گذشته تاتنهام اولین بازی اروپایی خود را در ومبلی برگزار کرد ولی شاگردان پوچتینو مقابل 85 هزار هوادار خود موفق نشدند به پیروزی دست پیدا کنند. موناکو در دقیقه 16 توسط برناردو سیلوا به گل رسید و 15 دقیقه بعد، توماس لمار موفق شد گل دوم را نیز به ثمر برساند. توبی آلدرویرلد یک گل را پیش از پایان نیمه اول جبران کرد ولی درنهایت این موناکو بود که توانست پیروز میدان شود.

 

 

پوچتینو در این رابطه گفت:" پس از 16 دقیقه یک گل خوردیم و در چنین سطح فوتبالی نباید این‌چنین گل خورد. گل دوم را در شرایطی مشابه گل اول خوردیم. در نیمه دوم بهتر کارکردیم و موقعیت‌هایی داشتیم که پیروز میدان شویم ولی پس از دریافت گل اول، آنها راحت‌تر و با آرامش بازی کردند. موناکو دو شوت در چهارچوب داشت و دو گل زد. از نتیجه ناراضی هستیم زیرا شایسته نتیجه بهتری بودیم ولی نباید چنین گل‌هایی خورد.

 

 

موناکو تیم خوبی است ولی ما در زمین به‌اندازه‌ای که باید بی‌رحم نبودیم. هواداران متعددی به ورزشگاه آمدند و حتی یک‌لحظه هم ساکت نبودند. باید خودمان را برای بازی بعدی آماده کنیم

دیدگاه‌ها