کد خبر : 1358286 | 25 شهریور 1395 ساعت 20:49 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

فرکی: باید امتیازهای از دست رفته را جبران کنیم

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: وقفه‌های لیگ کیفیت تیم‌ها را پایین می‌آورد ولی ما باید سعی کنیم که امتیازهای از دست رفته را جبران کنیم.

فرکی: باید امتیازهای از دست رفته را جبران کنیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا،  حسین فرکی در پایان دیدار تیمش برابر گسترش فولاد به تساوی یک بر یک خاتمه یافت، گفت: تلاش کردیم که سه امتیاز بازی را بگیریم اما در نیمه اول اصلاً کیفیت خوبی نداشتیم و برابر حریفی که با سه امتیاز اختلاف نسبت به ما در انتهای جدول قرار دارد نتوانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

 

او ادامه داد: گسترش فولاد آمده بود که در یک بازی خارج از خانه اول گل نخورد و بعد بازی را به نفع خود به پایان ببرد. در نیمه دوم ابتدا گرفتار حریف شدیم و گل خوردیم اما بعد از گل تغییر تاکتیک دادیم و با تلاش بیشتر توانستیم گل تساوی را بزنیم.

 

فرکی درباره عملکرد خوب مهدی ترابی در بازی‌ اخیر تیمش هم گفت: بدون شک ما از مهدی نهایت استفاده را می‌بریم. او انگیزه بسیار زیادی دارد و جزو بازیکنان تأثیرگزار ما بوده است. اما اگر بتوانیم همین کیفیت را در سایر بازیکنان ایجاد کنیم آن‌وقت تیم موفقی خواهیم بود. ما پتانسیل این را داریم که در ادامه لیگ نمایش بهتری ارائه دهیم. نمی خواهیم امتیازهای خانگی را از دست بدهیم هرچند وقفه‌های لیگ کیفیت همه تیم ها را پایین می‌آورد.

 

سرمربی سایپا همچنین گفت: بازیکن خارجی ما با این که اولین بازی‌اش را تجربه می‌کرد عملکرد خوبی داشت و سایر تعویض‌های ما هم به خوبی جواب دادند. در بازی هفته بعد می‌خواهیم امتیازهای خانگی از دست رفته را جبران کنیم هرچند فاصله کمی تا بازی با صبا داریم و باید به قم برویم. در بازی خارج از خانه بازیکنان با فشار کمتری بازی می‌کنند.

 

دیدگاه‌ها