کد خبر : 1358445 | 26 شهریور 1395 ساعت 15:30 | 23.3K بازدید | 0 دیدگاه

با انتشار متنی در فیسبوک

حمله مدیر ارتباطات اسپورتینگ به رئال مادرید

شکست 2-1 اسپورتینگ لیسبون مقابل رئال که با گل دقیقه 94 موراتا رقم خورد، باعث شد تا نونو سارایوا، مدیر ارتباطات این باشگاه دست های پشت پرده را دلیل شکست تیمش عنوان کند!

حمله مدیر ارتباطات اسپورتینگ به رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید چهارشنبه شب در برنابئو در حالیکه تا دقیقه 89 با یک گل از اسپورتینگ عقب بود، به لطف گل های فوق العاده رونالدو و موراتا از شکست یک پیروزی ساخت. انتقاد اسپورتینگی ها به اخراج مربیشان در اواسط نیمه دوم بود و حتی ژرژ ژسوس، مربی اسپورتینگ در پایان بازی گفت که اگر اخراج نمی شد، رئال شکست می خورد.

 

 

1143105

 

 

نونو سارایوا، مدیر ارتباطات اسپورتینگ در واکنش به این شکست در فیسبوک خود نوشت:" وقتی تیمی مثل رئال که خود را بزرگترین باشگاه دنیا می داند در آستانه شکست قرار می گیرد، همیشه کمک هایی از بیرون دریافت می کند و مقابل ما از اواسط نیمه اول، لطف داوری شامل حال این تیم شد و اخراج ژرژ ژسوس(مربی) در نیمه دوم،اوج ظلم به اسپورتینگ بود.

این کمک ها سرانجام رئال را از شکست حتمی نجات دادند و البته همین نشان می دهد که برنده واقعی ما بودیم. شاید از لحاظ نتیجه ما بازنده شدیم ولی پرغرور و با ابهت ظاهر شدیم. وعده دیدار ما در بازی برگشت در آلوالاده. آنجا و در خانه ما جایی است که عدالت حکمفرما خواهد شد."

دیدگاه‌ها