کد خبر : 1358545 | 26 شهریور 1395 ساعت 20:11 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

ونگر: ژاکا در آرسنال تاثیرگذار خواهد بود

آرسن ونگر، سرمربی فرانسوی آرسنال معتقد است گرانیت ژاکا، هافبک سوئیسی این تیم در فصل جاری در روند بازی تیمش تاثیرگذار خواهد بود.

ونگر: ژاکا در آرسنال تاثیرگذار خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، گرانیت ژاکا، شکوردان مصطفی و لوکاس پرز، سه خرید توپچی ها در فصل نقل و انتقالات تابستان بودند.

 

 

1143541

 

 

ونگر گفت: "تنها در مورد کیفیت ژاکا صحبت نمی کنم. او سرعت زیادی در تطبیق پذیری با فوتبال جزیره داشته است. باید به سن ژاکا  نیز توجه کرد. بازیکنانی مثل کازورلا و کوکولین نیر همکاری خوبی با هم دارند اما ژاکا، می تواند بازیگردان تیم ما باشد. کیفیت او روز به روز افزایش می یاید و من فکر می کنم او در آرسنال تاثیر گذار خواهد بود. تازه در ماه سپتامبر هستیم و بازی ها از ماه آگوست آغاز شده است. پس باید در نظر گرفت تنها یک ماه گذشته و کمی برای بازیکنان زمان بر است تا با شرایط تیم هماهنگ شوند. البته در مورد ژاکا مشکلی وجود ندارد و او کار خود را به خوبی انجام می دهد. شخصا معتقدم نوع بازی او به هافبک های یارگیر نزدیک تر است زیرا انرژی زیادی در او نهفته است و این موضوع کمک زیادی به قدرت دوندگی آرسنال خواهد کرد.

 

البته ما در پست هافبک بازیکنان خوبی داریم و مشکلی از این لحاظ نیست. ژاکا و محمد النلی، بازیکنان با کیفیتی هستند و رقابت خوبی برای حضور در ترکیب اصلی بین بازیکنان است. اما در کل معتقدم هر دو بازیکن می توانند در ترکیب تیم جا بیفتند".

 

 

1143542

 

 

 

ونگر همچنین در رابطه با هماهنگی کازورلا و ژاکا گفت: "خیلی نیازی به این موضوع نمی بینم. کازورلا و کوکولین بیش از 50 الی 60 بازی در کنار یکدیگر بازی کرده اند و این موضوع می تواند در تصمیمات من تاثیرگذار باشد".

 

ونگر همچنین به تمجید از هکتور برلین بازیکن جوان تیمش پرداخت و در تعبیری جالب گفت: "هکتور بازیکن بسیار جاه طلبی است اما هنوز نمی تواند با سرعت اوسین بولت برابری کند".

دیدگاه‌ها