کد خبر : 1358811 | 27 شهریور 1395 ساعت 16:37 | 38.9K بازدید | 0 دیدگاه

داوری در چند هفته اخیر به ضرر ما بود

رجب‌زاده: استقلال مثل یک فنر، فشرده شده است

مهدی رجب زاده هافبک تیم ذوب آهن معتقد است که داوری در مقابل تیم تراکتورسازی به ضرر این تیم بوده است.

رجب‌زاده: استقلال مثل یک فنر، فشرده شده است

مهدی رجب زاده در مورد بازی تراکتورسازی و حواشی این دیدار و هم چنین دیدار هفته بعد تیم ذوب آهن مقابل استقلال با خبرنگار"ورزش‌سه" گفتگو کرده است.


تراکتور را در اصفهان اسیر کرده بودیم
بازی خوبی انجام دادیم و تیم تراکتور هم تیم قلدر و جون داری بود که

بازیکنان خطرناکی هم در اختیار دارد. ما در اصفهان این تیم را اسیر کرده بودیم و بازی خوبی را در مقابل آن‌ها انجام دادیم ولی متاسفانه داوری در چند بازی اخیر به ما ضربه زده است و در این بازی هم داوری به ضرر ما بود.


باید مقابل تراکتورسازی نتیجه می گرفتیم
تیم ما خوب بازی کرد و بچه‌ها خوب تلاش کردند و به جز چند صحنه  تیم حریف موقعیتی را ایجاد نکرد.  ما چند موقعیت  خیلی خطرناک را از دست دادیم مثل صحنه ای که احسان پهلوان دفاع تیم تراکتور را دریبل زد ولی ضربه اش از بالای دروازه به بیرون رفت، یا در اواخر بازی نزدیک بود گل بزنیم که نشد. به نظرم با تمام احترامی که برای تراکتورسازی قائلم باید در اصفهان ما نتیجه می گرفتیم.


استقلال در بازی مقابل ما انتحاری خواهد بود
تیم استقلال بازیکنان بزرگ و خوبی دارد. استقلال در دربی هم امیدوار بود که نتیجه بگیرد ولی موفق نشدند، در بازی مقابل ما انتحاری بازی خواهند کرد تا نتیجه بگیرند. تیم هایی که در این شرایط قرار می گیرند مثل شمشیر دولبه است. استقلال هم اکنون چنین شرایطی را دارد و چیزی برای از دست دادن ندارد و اگر نتوانند نتیجه بگیرند کار برایشان خیلی سخت می شود. ما هم در این بازی به دنبال نتیجه گیری هستیم. تیم ما قابلیت بودن در بالای جدول را دارد ولی در این چند بازی داوری و اشتباهات خودمان در ضربات آخر باعث شد که نتیجه نگیریم.


استقلال مثل یک فنر فشرده شده است
بازی در مقابل استقلال بازی سخت و سنگینی خواهد شد. چون این تیم شرایط خوبی ندارد و از طرف هواداران فشار سنگینی را احساس می کند و مانند فنر فشرده هستند تا از این شرایط بیرون بیایند. ما باید هوشیار باشیم و با انالیزی که کادر فنی در مورد بازی استقلال انجام می دهد به بازی وارد شویم.


داور بازی از لحاظ روانی آماده بازی نبود
در این بازی چند صحنه اتفاق افتاد که داور صحنه‌هایی که می توانست به نفع ما سوت بزند را ندید. در صحنه اول گل تراکتورسازی سروش رفیعی قبل از رفتن توپ به اوت روی من خطا انجام داد. در بازی قبلی هم همانطورکه همه دیدند پنالتی هاشم بیک زاده روی احسان پهلوان گرفته نشد. من معمولا عادت ندارم تا به داوری اعتراض کنم ولی در بازی مقابل تراکتور در یک صحنه که خطای ما درست پشت محوطه جریمه گرفته نشد به ناظر داوری گفتم که این اتفاقات تیم ما را به هم ریخته است. آقای حیدری داور خوبی است و من هم نه تنها با ایشان بلکه با تمام داوران در ارتباط هستم ولی معتقدم که آقای حیدری از نظر روانی آماده قضاوت بازی به این سنگینی نبود و روز خوبی برای ایشان رقم نخورد.

 

اعتراض به عملکرد تیم باید در فضای منطقی و با اخترام انجام شود
اتفاقاتی که در بازی با تراکتور سازی رخ داد برای ما غریبه نیست. هستند عده ای که تا تیم نتیجه نمی گیرد پیدا می شوند و فحاشی می کنند. وگرنه همه جای دنیا همیشه هواداران از تیم های خود حمایت می کنند. همه دوست دارند که تیم نتیجه بگیرد و خوب بازی کند. همه این‌ها باید در فضای احترام و به صورت منطقی مطرح شود. این عده ای هم که در این مواقع می‌آیند دلسوز تیم نیستند و این ها منتظر بودند تا ذوب آهن نتیجه نگیرد تا بیایند و اعتراض کنند.


این افراد نباید اجازه ورود به استادیوم را داشته باشند
من خودم با آقای آذری صحبت کردم و به امید خدا در بازی های آینده از ورود این افراد به استادیوم جلوگیری به عمل می آید. این افراد دوست ندارند ذوب آهن موفق شود و در فوتبال این مسائل طبیعی است ولی ما تمرکز خودمان را روی فوتبال می گذاریم و کاری به این مسائل نداریم. من هم نوکر تمام هوادارانی هستم که در شرایط سخت و در گرما و سرما کنار ما هستند و آن‌ها هم مطمئن باشند که مجموعه باشگاه تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم به کار خواهد بست. خوب یک سری هم به دنبال سو استفاده از موقعیت هستند که به نظرم نباید اجازه ورود به استادیوم به آن‌ها داده شود، چون با ورود به ورزشگاه بقیه افراد را هم درگیر می کنند.


برای برگشتن به روزهای اوج همه باید در کنار هم باشیم
هواداران تیم ذوب آهن بدانند که ما چند بار در این شرایط بوده ایم و به همه هوادارانی که همیشه حامی ما بوده اند می گویم که نگران نباشند و تیم ما به روزهای خوب بازمی‌گردد. البته ما خوب بازی می کنیم ولی نتیجه دلخواه را نمی گیریم ولی برای برگشتن به روزهای اوج که دو جام را در دو سال گذشته  نصیب ما کرد همه باید در کنار هم باشیم.

دیدگاه‌ها