کد خبر : 1358816 | 27 شهریور 1395 ساعت 16:54 | 24.3K بازدید | 0 دیدگاه

گل نزن‌های سرخابی؛ پایه گذار تساوی (عکس)

مهاجمان سرخابی در جریان دربی هشتاد و سوم نقش پر رنگی در ثبت یک نتیجه بدون گل داشتند.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار روز جمعه پرسپولیس و استقلال در حالی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید که مطمئنا به ثمر رسیدن یک گل در نیمه اول و یا اوایل نیمه دوم می توانست بازی سرد و کسل کننده این دو تیم را تبدیل به رقابتی حساس و سخت و احتمالا پر گل کند. در طول 90 دقیقه البته دو تیم موقعیت های زیادی برای گلزنی نداشتند اما در دو صحنه شماره 9 های بی دقت سرخابی نتوانستند دروازه حریف را بازکنند تا هجدهمین تساوی بدون گل در دربی رقم بخورد.


مهدی طارمی در دقیقه 25 اولین فرصت فوق العاده گلزنی این بازی در چند قدمی دروازه مهدی رحمتی، به بیرون زد. این موقعیت که در یک رفت و برگشت نصیب مهاجم پرسپولیس شده بود، می توانست شرایط را برای هر دو تیم به شکل دیگری تغییر دهد اما مهاجم ناآماده این روزهای برانکو کار سخت را انجام داد و در فاصله نزدیک بهترین موقعیت قرمزپوشان را به اوت زد.

 

1143796


کاوه رضایی نیز که البته در بازی های گذشته نشان داده گل نزن خوبی است و در کنار پیراهن شماره 9 برهانی وارث گل نزنی های او نیز به شمار می رود، در ابتدای نیمه دوم روی غفلت مدافعان و دروازه بان پرسپولیس یک توپ باد آورده را در نزدیکی دروازه از دست داد. ضربه مهاجم تازه وارد آبی ها را بیرانوند با واکنشی به موقع و حساب شده مهار کرد تا استقلال در اولین دقایق نیمه دوم بهترین بخت خود را از دست داده باشد.

 

1143797

دیدگاه‌ها