کد خبر : 1358941 | 28 شهریور 1395 ساعت 08:16 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی اینتر - یوونتوس

دو تیم اینتر و یوونتوس، امشب در ورزشگاه جوزپه مه آتزا شهر میلان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی اینتر - یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"،‌در حالی که اینتر شروع ضعیفی در فصل جدید داشته، باید به مصاف قهرمان 5 فصل اخیر ایتالیا برود که نتایج خوبی نیز در شروع لیگ کسب کرده است. دی بوئر تا به اینجای کار 1 پیروزی، 1 تساوی و 1 شکست از لیگ ایتالیا و 1 شکست در لیگ اروپا کسب کرده و شایعه حضور کاپلو به جای او روی نیمکت اینتر به شدت قوت گرفته است. او خطر حضور سرمربی موفق ایتالیایی را حس می‌کند همین موضوع می‌تواند سبب شود او در بازی امشب، محتاطانه تیمش را به زمین بفرستد.

 

1143919

 


یووه که شروع خوبی در لیگ داشته با سه پیروزی از سه بازی وضعیت خوبی دارد، آنها می‌خواهند در ادامه این روند خوب، حریف دیرینه خود را بار دیگر شکست دهند.  5 تقابل دو تیم بازی های بسیار جذابی بوده است با وجود اینکه یووه موفق به کسب 3 پیروزی شده و سهم اینتر تنها 1 پیروزی بوده که آن هم در ضربات پنالتی، ولی بازی ها معمولا پر گل و حساس پیش رفته است.

 

همچنین اینتر در هر 8 بازی اخیرش در سری آ گل دریافت کرده و آخرین کلین شیت آنها به ماه آوریل و تقابل با ناپولی باز می‌گردد. کلودیو مارکیزیو و استورارو به این بازی نخواهند رسید و حضور دنی آلوس در هاله ای از ابهام قرار خواهد داشت. همچنین آندرئولی نیز به دلیل مصدومیت نمی‌تواند اینتر را همراهی کند و حضور پریشیچ و آنسالدی نیز مشخص نیست.

 

ترکیب احتمالی:

 

1143920

 

دیدگاه‌ها