کد خبر : 1359136 | 28 شهریور 1395 ساعت 18:42 | 26.8K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: کنترل داور از دست من خارج است

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی منچستریونایتد بعد از شکست امروز تیمش برابر واتفورد تاکید کرد که او نمی تواند تصمیمات داوران را کنترل کند و این موضوع از دست وی خارج است.

مورینیو: کنترل داور از دست من خارج است

به گزارش "ورزش سه"، دقایقی پیش منچستریونایتد طعم دومین شکست متوالی در لیگ برتر و سومین شکست در یک هفته اخیر را چشید و مورینیو سه فاکتور را عوامل شکست ناباورانه تیمش قلمداد کرد.

 

 

1144092

 

 

مورینیو گفت: "بدون هیچ شک و بحثی، معتقدم که شرایط بسیار آشکار و روشن است و من نمی توانم تصمیمات داوران مسابقه را نیز کنترل کنم. معتقدم که در 25 الی 30 دقیقه اول خیلی خوب بازی نکردیم و این موضوعی است که در حیطه کاری من است و من می توانم روی آن کار کرده و روند آن را بهبود ببخشم. اما در رابطه با داوران، هیچ چیزی در اختیار من نیست و من نمی توانم برای پیشرفت آنها کاری بکنم.

 

من در برابر اشتباهات و مشکلات تیم خودم مسئول هستم اما گل دوم، مصداق تاثیر اشتباهات داوری بود زیرا من می دانم که ما باید مدافعان کناری را کنترل کنیم و به آنها اجازه ورود به محوطه جریمه را ندهیم. در نیمه دوم ما تیم برتر میدان بودیم و بعد از به ثمر رساندن گل تساوی، با پدیده ای به نام سنگربان واتفورد برخورد کردیم و این موضوع نیز از تحت کنترل ما خارج بود.

 

در کل معتقدم سه فاکتور باعث شکست امروز ما شد. فاکتور اول اشتباهات فردی و گروهی بازیکنان در روند مسابقه بود. نکته دوم، اشتباهات داوری و تاثیرات مستقیم آن روی نتیجه بازی و البته فاکتور سوم، بدشانسی محض بود که باعث شد تیم برتر میدان پیروز نشود".

دیدگاه‌ها