کد خبر : 1359203 | 28 شهریور 1395 ساعت 23:42 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

دی بوئر: بردیم چون مانند یک تیم بازی کردیم

فرانک دی بوئر، سرمربی اینتر، بعد از پیروزی 2-1 تیمش در دیدار مقابل یوونتوس، تیمش را شایسته این پیروزی دانست.

دی بوئر: بردیم چون مانند یک تیم بازی کردیم

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار ابتدا یوونتوس با گل استفان لیش اشتاینر پیش افتاد اما در ادامه اینتر دو بار توسط مائورو ایکاردی و ایوان پریشیچ به گل رسید و توانست سه امتیاز این دیدار حساس را از آن خود کند.

دی بوئر به خبرنگاران گفت:" تردیدی نیست که یوونتوس تیمی است که بازی مقابل آن، انگیزه مضاعفی به شما می دهد اما ما در رختکن صحبت کردیم که باید از دقیقه اول تا 90 مانند یک تیم بازی کنیم.

 

این کاری بود که ما در دیدارمان در لیگ اروپا (مقابل هاپوئل) انجام ندادیم اما امشب این کار را کردیم و به همین دلیل شایسته پیروزی بودیم.

 

از عملکرد همه بازیکنان در حال حاضر راضی هستم. ما در تمام طول بازی مبارزه کردیم و واضح است که می توانیم بهتر شویم. ما باید همچنان مانند یک تیم بازی کنیم و با کیفیت اضافه ای که از این کار به دست می آوریم، می توانیم به پیروزی برسیم.

 

ما در این مورد زیاد صحبت کردیم. ما قبل از این دیدار هم شکست خورده بودیم و سه-چهار بار با سرافکندگی بازی را تمام کردیم برای مثال مقابل کیه وو و پسکارا. اگر این اتفاق مقابل یوونتوس رخ می داد، بدتر هم می شد.

با وجود این، این بار تمرکزمان را حفظ کردیم و از شیوه بازی مان دست نکشیدیم. بنابراین در نهایت نتیجه اش را گرفتیم. این چیزی بود که می خواستم از تیمم ببینم."

دی بوئر در پاسخ به این سوال که آیا این پیروزی، تیمش را به جمع مدعیان قهرمانی سری A اضافه کرد، گفت:" همیشه جالب است که بعد از پیروزی مقابل بهترین تیم ایتالیا به چنین موضوعاتی فکر کنیم اما مهمترین چیز برای ما، آماده شدن برای دیدار بعدی مقابل امپولی است. لیگ یک سفر طولانی است. من از نمایش تیم راضی هستم و باید این را هرهفته نشان بدهیم که می توانیم مانند یک تیم بازی کنیم؛ وگرنه امپولی یا هر تیم دیگری بهتر از ما کار خواهد کرد."

دیدگاه‌ها