کد خبر : 1359207 | 28 شهریور 1395 ساعت 23:56 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

آلگری: این شکست باید ما را از درون بسوزاند

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، پس از شکست 2-1 تیمش مقابل اینتر، تایید کرد که تیمش حریف شایستگی بیشتری برای پیروزی داشت و اظهار امیدواری کرد که شاگردانش از این شکست درس بگیرند.

آلگری: این شکست باید ما را از درون بسوزاند

به گزارش "ورزش سه"، گل استفان لیششتاینر در دقیقه 66، تنها دو دقیقه پایدار بود و اینتر با گل های مائورو ایکاردی و ایوان پریشیچ در دقایق 68 و 79، توانست فاتح دربی ایتالیا شود.


آلگری به خبرنگاران گفت:" بعد از پیش افتادن، حتی نتوانستیم برای دو دقیقه برتری مان را حفظ کنیم. ما مغرور و شلخته بازی کردیم و سطح شدت بازی مان کاهش پیدا کرد. این شکست باید ما را از درون بسوزاند و یک درس واقعی به ما بدهد و ما را از غرور خارج کند.


این واقعا یک بازی کثیف، سخت و یک جنگ واقعی بود. ما برای کسب سه امتیاز، باید مصمم تر و تشنه تر بودیم؛ به ویژه وقتی جلو افتادیم."

 

آلگری همچنین در مورد نمایش میرالم پیانیچ که به عنوان بازیساز عقب زمین بازی می کرد، گفت:" فکر می کنم او در مقابل خط دفاع نمایش هوشمندانه ای داشت. لمینا در چند دیدار در این پست خوب کارکرد اما فراموش نکنید که او فصل قبل تنها 9 بازی انجام داد. بنابراین نمی توانیم فشار زیادی به او وارد کنیم.


مشکل واقعی در این دیدار این بود که یوونتوس از نظر سطح تکنیکی بد بود. ما به راحتی توپ را از دست می دادیم و پاس های اشتباه داشتیم و بدتر از همه، برای سومین بار در این فصل، از روی نقطه کرنر گل خوردیم."

دیدگاه‌ها