کد خبر : 1359296 | 29 شهریور 1395 ساعت 13:56 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

11 بازیکن احتمالی مرفاوی برابر سایپا

صمد مرفاوی احتمالا با ایجاد تنها یک تغییر نسبت به بازی قبل شاگردانش را به مصاف سایپا می‌فرستد.

11 بازیکن احتمالی مرفاوی برابر سایپا

به گزارش "ورزش سه"، صبا در لیگ‌های سیزدهم و پانزدهم تا هفته ششم 7 امتیاز گرفته بود و دو فصل قبل هم با صمد مرفاوی تا این هفته 8 امتیاز داشت که نتیجه نسبتا خوبی برای آنها محسوب می‌شد اما تیم او امسال تا ششمین بازی بدون برد بوده و 5 امتیاز دارد که این نتیجه آنها را در سیزدهم جدول جای داده است.


صبا هفته گذشته در آستانه نخستین پیروزی فصل برابر سیاه جامگان بود اما در سومین دقیقه وقت‌های تلف شده برتری خود را از دست داد تا همچنان بدون برد به کارش ادامه دهد.


مرفاوی که نسبت به بازی‌های قبل ظاهرا ترکیب خود را برابر سیاه جامگان پیدا کرده بود احتمالا برای بازی فردا مقابل سایپا تنها یک تغییر در ترکیب ایجاد کند و حمیدرضا دیوسالار که در مسابقه قبل محروم بود را به جای پویا سیف‌پناهی در سمت چپ خط دفاعی به کار بگیرد.


کریم اسلامی بازیکن دو گله صبا به دلیل مصدومیت در تمرین روز گذشته تیمش شرکت نکرد و احتمال اینکه مثل بازی سیاه جامگان مقابل سایپا هم از ابتدا در ترکیب قرار نگیرد زیاد است.


با این حال پیش‌بینی می‌شود صبا برابر سایپا حامد لک را درون دروازه داشته باشد؛ مسعود حق‌جو و هاشم بیک‌زاده مدافعان میانی این تیم باشند و سمت راست و چپ خط دفاعی به ترتیب قاسم دهنوی و حمیدرضا دیوسالار بازی کنند.


وحید علی‌آبادی و میلاد ابطحی دو هافبک دفاعی صبا در دو مسابقه اخیر بودند که بعید است مرفاوی آنها را نیمکت‌نشین کند؛ سه بازیکنی که جلوتر از آنها بازی می‌کنند کیوان امرایی، سید مهدی حسینی و احمد حسن‌زاده خواهند بود که حسن‌زاده پشت سر رضا عنایتی تک مهاجم صبا بازی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها