کد خبر : 1359463 | 30 شهریور 1395 ساعت 09:55 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی ولفسبورگ - دورتموند

دو تیم ولفسبورگ و دورتموند، امشب در ورزشگاه فلکس واگن آره‌نا شهر دورتموند در حساس ترین دیدار هفته بوندس لیگا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی ولفسبورگ - دورتموند

به گزارش "ورزش سه"،‌ دورتموند پس از شروع نه چندان خوب در بوندس لیگا، در دو بازی اخیر خود 12 گل به ثمر رسانده و به نظر آمادگی خوبی برای این دیدار دارد. شاگردان توخل  در حال حاضر با 2 پیروزی از 3 بازی خود در رده پنجم جدول قرار گرفته اند و انتظار می‌رود روند خوبشان در طول فصل ادامه پیدا کند. اضافه شدن ستاره هایی مثل ماریو گوتزه و آندره شورله با وجود جدا شدن میخیتاریان، به نظر تیم را رو به جلو حرکت داده، هر چند که هنوز این دو هافبک آلمانی در ترکیب دورتموند جا نیفتاده اند.

 

1144393

 


در سوی دیگر، ولفسبورگ با یک پیروزی و دو تساوی در رده هشتم جدول حضور دارد. آنها که فصل ضعیفی را پشت سر گذاشتند امیدوارند نتایج بهتری در ادامه فصل کسب کنند و بتوانند وضعیت را بهبود ببخشند.5  تقابل اخیر دو تیم با 2پیروزی برای دورتموند، 2 پیروزی برای ولفسبورگ و 1 تساوی به پایان رسیده است. دیدار آخر نیز با برتری 5-1 دورتموند همراه بود و شاگردان توخل امیدوارند بتوانند دو پیروزی اخیرشان مقابل ولفسبورگ را تکرار کنند. سباستین یانگ، آسکوئس،‌گولیاوگوی و دیوادی غایبین ولفسبورگ هستند و حضور لوئیز گوستاوو در هاله ای از ابهام قرار دارد. در سوی دیگر نیز سوبوتیچ،‌دورم، رویس و بندر به این بازی نخواهند رسید و حضور شورله هنوز مشخص نیست.

 

ترکیب احتمالی:

 

1144392

دیدگاه‌ها