کد خبر : 1359484 | 30 شهریور 1395 ساعت 12:23 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

اولتیماتوم نگرفته‌ام

کمالوند: مشکلات گسترش با یک برد حل می شود

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: اگر بتوانیم اولین سه امتیاز را کسب کنیم بسیاری از مشکلاتمان حل می شود.

کمالوند: مشکلات گسترش با یک برد حل می شود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، فراز کمالوند در نشست خبری قبل از بازی با فولاد خوزستان اظهار کرد: ما در 6 بازی گذشته علی رغم کیفیت خوبی که ارائه دادیم نتوانستیم به پیروزی برسیم. امیدوارم فردا خدا کمک‌مان کند و ضمن ارائه یک بازی زیبا بتوانیم به اولین سه امتیاز فصل دست یابیم.

 

وی افزود: تمام بازیکنانمان را در این مسابقه در اختیار داریم و با شرایط خوبی به مصاف حریف می رویم.

 

کمالوند در خصوص ساعت برگزاری مسابقه گفت: باید بحث نورافکن های ورزشگاه حل شود تا بتوانیم بازی ها را زیر نور برگزار کنیم. البته این روز ها هوا خنک تر شده و مشکلی در خصوص گرمای هوا نداریم.

 

وی در خصوص عملکرد لوسیانو پریرا در 6 بازی گذشته عنوان کرد:‌ من از این بازیکن راضی ام و باید این را هم در نظر بگیریم او تنها پنج روز مانده به شروع مسابقات به تیم ما ملحق شد و هفته به هفته شرایطش بهتر میشود. در بازی گذشته هم با وجود از دست دادن چند موقعیت خوب گلزنی توانست یک گل اروپایی به ثمر برساند.

 

سرمربی گسترش فولاد در خصوص شایعه اولتیماتوم باشگاه به او، اظهار کرد: به هیچ عنوان این موضوع صحت ندارد و این موضوع زائیده ذهن کسانی است که به دنبال اهداف خاصی هستند. خوشبختانه با آرامش خاصی کارمان را انجام می دهیم و کوچکترین فشاری از سوی باشگاه به من وارد نشده است. معتقدم یک تیم در طول فصل در دو سه بازی بدشانسی می آورد که متاسفانه همه این بدشانسی ها در ابتدای فصل و در چند بازی پشت سرهم نصیبمان شد.

 

وی در خصوص تیم فولاد خوزستان گفت: فولاد تیم بسیار خوب، روان و منسجمی است که نسبت به فصل گذشته یارگیری خوبی انجام داده است. امیدوارم بازی جذاب و تماشایی را شاهد باشیم و بتوانیم به پیروزی برسیم.

 

دیدگاه‌ها