کد خبر : 1359500 | 30 شهریور 1395 ساعت 13:39 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجری: برابر صنعت نفت راهی جز برد نداریم

سرمربی تیم پدیده مشهد می گوید با بازگشت مصدومان این تیم شرایط بهتری را تجربه می کند.

مهاجری: برابر صنعت نفت راهی جز برد نداریم

به گزارش "ورزش سه"، رضا مهاجری با حضور در نشست خبری پیش از دیدار با نفت ضمن تبریک فرارسیدن عید غدیر با اشاره  به درگذشت دوچرخه سوار پارالیمپیکی و آغاز هفته دفاع مقدس گفت امنیت فعلی ما به خاطر جانفشانی این عزیزان است. سرمربی تیم فوتبال پدیده در ادامه درباره دیدار با صنعت نفت آبادان در هفته هفتم لیگ برتر گفت: در دیدار با صنعت نفت راهی جز برد نداریم. در دیدار با فولاد بازی خوبی انجام دادیم اما از هر راهی رفتیم فولاد اجازه نداد تا با امتیاز به مشهد بازگردیم. صنعت نفت کادر فنی خوبی دارد و نتایج مناسبی هم گرفته اما ما نیز با مرتفع شدن مصدومیت ها به شکل کامل تری به مصاف نفت می رویم تا به تماشاگران پدیده عیدی بدهیم.


وی درباره آخرین وضعیت کفشگری و محسن یوسفی تصریح کرد: کفشگری فعلا مصدوم است و بعد از تعطیلات با ما خواهد بود. یوسفی نیز به دلیل محرومیت در ترکیب ما حضور ندارد و امیدواریم مشکل او حل شود.


مهاجری درباره زمان بد دیدارهای پدیده و دیده نشدن عملکرد شاگردان او بیان کرد: امیدواریم با فدراسیون در این زمینه تعامل بیشتری داشته باشیم و برنامه ریزی ما طوری باشد که شرایط بهتری را تجربه کنیم. هرچند دور برگشت شرایط میزبانی برای ما بهتر است.


مهاجری در پایان درباره مشکلات گلزنی این تیم در بازی های گذشته نیز گفت: باید به بازیکنانمان فرصت بدهیم. بازیکنان غایب اضافه می شوند و آن زمان با ترکیب کامل نمایش بهتری خواهیم داشت. فرامرزی به خاطر جراحی بعید است بتواند تا پایان سال به ما کمک کند و هنوز نتوانسته ایم از خذیراوی به اندازه ای که می خواهیم استفاده کنیم در حالی که خیلی روی او حساب کردیم. تعطیلات باعث شده است که مصدومیت ها زیاد باشد.

دیدگاه‌ها