کد خبر : 1359657 | 30 شهریور 1395 ساعت 21:48 | 48.4K بازدید | 0 دیدگاه

گل‌محمدی:مثل‌شربت برای‌حریفان‌پنالتی می‌گیرند

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن بعد از دومین باخت متوالی در لیگ شانزدهم در نشست خبری بعد از این بازی حاضر شد.

گل‌محمدی:مثل‌شربت برای‌حریفان‌پنالتی می‌گیرند

یحیی گل محمدی با حضور در نشست خبری بعد از شکست مقابل استقلال پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. متن صحبت های سرمربی ذوب آهن به شرح زیر است:

 

ارزیابی از بازی؟
امروز فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و استقلال توانست از 5 موقعیت خود به 2 گل دست یابد. از بازی بازیکنان واقعا راضی هستم و در دو نیمه نمایش خوبی داشتیم. در نیمه اول می توانستیم زودتر به گل برسیم اما از ضد حملات استفاده نکردیم و در ضربات آخر دقت نکردیم. داور یک پنالتی مشکوک برای ما اعلام کرد و این دومین هفته است که به راحتی علیه ما پنالتی گرفته می شود و برای دیگر تیم ها مثل "شربت" پنالتی اعلام می کنند. در بازی صبا از پنالتی احسان پهلوان گذاشتند. پنالتی کار ما را سخت کرد و به مشکل خوردیم. تیم ما تیم جوانی است و زمانی که خیلی راحت گل می خوریم جمع کردن تیم سخت است اما بازیکنان ما با یک اراده خوب بازی کردند. در نیمه دوم هر چند یک گل خوردیم اما واکنش خوبی در بازی داشتیم و با تمرکز حملات دامنه داری ترتیب دادیم. در زدن ضربات آخر بی دقت بودیم و از ضربات ایستگاهی استفاده نکردیم. سوار بازی بودیم و می توانستیم حداقل یک مساوی بگیریم. از بازیکنان ایراد نمی گیرم چون زحمت خود را کشیدند و به آینده امیدوار هستیم.

 

موقعیت سوزی؟
موقعیت گل در بازی خوب ایجاد می شود. امسال موقعیت های خوبی می سازیم و تیم امسال ما از دو فصل گذشته بهتر است. به دلیل تغییراتی که داشتیم نیاز به زمان داریم. مشکلاتی در نقل و انتقالات داشتیم و حاشیه های زیادی را تحمل کردیم ولی خوب فکر می کنم این موضوع برای همه تیم ها پیش می آید که موقعیت های آنها تبدیل به گل نشود. باید نسبت به این جوان ها صبوری کنیم و نسبت به آنها امیدوار هستم.

 

علت غیبت رجب زاده؟
رجب زاده نیز مانند مظاهری و حدادی فر مصدوم بود که نبود این بازیکنان به ما شوک منفی داد. بازی ما وابسته به حدادی فر بود اما او را بد موقع از دست دادیم. باید به نبود او عادت کنیم و سعی کنیم جای خالی او را به سختی پر کنیم.

 


چرا ارسال از جناحین؟
ارسال از جناحین بهترین راه برای رسیدن به گل است. ارسال از کنار بهترین حالتی است برای تیمی که حریف در وسط زمین تجمع دارد و نمی شود از عمق حریف استفاد کرد.

 

تعویض بنگستون با وجود ارسال از جناحین؟
او خسته شده بود و بازیکنی که جانشین او شد قدرت سر زنی خوبی داشت.

دیدگاه‌ها