کد خبر : 1359660 | 30 شهریور 1395 ساعت 21:59 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

برای منشا برنامه داشتیم؛

جلالی: بازیکنانم ساده لوحانه بازی کردند

سرمربی تیم پیکان معتقد است که بازیکنان تیمش در صحنه منجر به دریافت گل دوم ساده لوحانه بازی کرده‌اند.

جلالی: بازیکنانم ساده لوحانه بازی کردند

به گزارش "ورزش‌سه"،  مجید جلالی بعد از کسب اولین پیروزی تیم پیکان در جمع خبرنگاران پاسخگوی سوالات آنها شد.

 


بازیکنانم ساده لوحانه بازی کردند/ این درس بزرگی برای ما بود
اذعان می‌کنم که با تیم خیلی خوبی بازی کردیم، به هر حال تیمی که فصل پیش قهرمان شده روشن است که تیم بزرگی است ولی من از اینکه بازیکنانم بعد از اینکه به دو گل رسیدند خیلی ساده‌لوحانه بازی کردند، مخصوصا روی اوت دستی‌ای که فکر می‌کردند بازی جوانمردانه است بچه‌های ما سادگی کردند که گل دوم را خوردیم. شاید این درسی بود که بازیکنان حریف به ما دادند که اگر قرار است که هرجا بازی قطع شود، این وظیفه داور است و وظیفه ما نیست. در واقع امروز این درس بچه‌های ما بود.

 


مستحق پیروزی بودیم
در هر صورت فکر می‌کنم بازی با کیفیتی را شاهد بودیم و ما هفته‌ها بود که مستحق پیروزی بودیم و خوشحالم که اینجا و در چنین بازی سنگینی به اولین پیروزی خود رسیدیم.

 


با برنامه برد به این بازی آمده بودیم
ما برای پیروزی به اهواز آمده بودیم و بخصوص در نیم ساعت آخر برنامه داشتیم. این موضوع برای ما خیلی خوب جلو رفت و ما موفق شدیم گل دوم را هم بزنیم ولی بچه‌های ما نمی‌توانند بگویم کم تجربگی که در واقع ساده‌لوحانه بازی کردند که ما دو گل برتری خود را از دست دادیم. وگرنه تا آن لحظه بازی خوب، کم نقص و کم اشتباهی را انجام داده بودیم.

 


برای بازی دادن به منشا برنامه داشتیم
 استقلال‌خوزستان هم تیم بزرگی است و ما با تیمی دست و پا بسته بازی نداشتیم. منتها تا قبل از این بازی اگر 15 دقیقه آخر را در نظر بگیریم، استقلال‌خوزستان 4 گل را در این دقایق دریافت کرده بود و 3 گل را هم زده بود و این نشان می‌دهد که تیم استقلال‌خوزستان در این دقایق با ریسک بالا بازی می‌کنند و ما برای این کار منشا را نگه داشته بودیم تا در این دقایق از او استفاده کنیم.

 


شاید رعایت نکردن بازی جوانمردانه باعث زدن گل سوم شد
اولا که من اصلا نمی‌گویم که این حرکت ناجوانمردانه بود، من گفتم بچه‌های خودم ساده‌لوحانه بازی کردند ولی شاید هم بچه‌های ما تحت تاثیر آن موقعیت قرار گرفتند و برای گل سوم خیلی پرتعداد در حمله ظاهر شدند و توانستیم گل برتری را بزنیم.

دیدگاه‌ها