کد خبر : 1359663 | 30 شهریور 1395 ساعت 22:05 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

هر کس خوب نباشد روی نیمکت خواهد بود؛

پورموسوی: نباید مسئولیت باخت‌ها را برعهده می‌گرفتم

سیروس پورموسوی معتقد است که بازیکنان تیم استقلال خوزستان قدر خودشان را نمی دانند و در صورت ادامه این روند باید روی نیمکت بنشینند.

پورموسوی: نباید مسئولیت باخت‌ها را برعهده می‌گرفتم

به گزارش "ورزش‌سه"،   سید سیروس پورموسوی سرمربی تیم استقلال خوزستان پس از شکست مقابل تیم پیکان در جمع خبرنگاران پاسخگوی سوالات آن‌ها شد.

 


از مردم عذرخواهی می کنم
 ابتدا از هوادارانمان و مردم خوب خوزستان عذرخواهی می‌کنم. این عذرخواهی از طرف بازیکنانی هست که باعث شکست تیم شدند. شکل بازی پیکان را آنالیز کردیم اما بازیکنان تیم میدان فوتبال را با تنیس فوتبال اشتباه گرفتند از مردم عذرخواهی می‌کنم و تیم خوبی در روزهای آینده خواهیم شد.

 


بازیکنانم قدر خودشان را نمی دانند
از روز اول که جمع شدیم به بازیکنان گفتم باید در فصل جاری مثل سال قبل با انگیزه بازی کنند. در قسمت جلو این شرایط را داریم اما در بخش دفاع این وضعیت را در تیم نمی‌بینم. یک مقدار در پوست بازیکنان باد رفته و اشتباه من بود که شکست را از روز اول بر عهده گرفتم. این بازیکنان قدر خودشان را نمی‌دانند حرفه‌ای فکر نمی‌کنند امیدوارم کسانی که امروز باعث باخت تیم شدند از این بازی درس عبرت بگیرند.

 


باید فکر بازیکنان را تغییر دهم
وقتی ایجاد موقعیت می‌کنیم و گل می‌زنیم نباید روی سه توپ بی ارزش گل دریافت کنیم. تنها راه این است که فکر بازیکنان تیم را تغییر دهم و این انگیزه را روی بازیکنان ذخیره به وجود بیاورم که آنها جایگزین بازیکنانی شوند که بد عمل می‌کنند. هر بازیکنی که لیاقتش را ثابت نکند روی نیمکت می‌نشیند.

 


باید آنقدر قوی باشیم که کسی به ما نزدیک هم نشود
ضعفی که بازیکنان تیم دارند با تمرین برطرف نمی‌شود بازیکن باید بدانند که با یک تنه روی زمین نیفتد. فوتبال برخورد و درگیری دارد. باید با قدرت بازی کنیم و آنقدر قوی باشیم که حریف جرات نکند به ما نزدیک شود امیدوارم بازیکنان ذخیره جلو بیایند و جانشین خوبی برای بازیکنان باشند.

دیدگاه‌ها