کد خبر : 1359700 | 31 شهریور 1395 ساعت 08:54 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی یوونتوس – کالیاری

یوونتوس بعد از شکست ناباوارانه در سن سیرو، فصد دارد تا در خانه با کسب 3 امتیاز به شرایط عادی بازگردد.

پیش بازی یوونتوس – کالیاری

09:54به گزارش "ورزش سه"، شاگردان آلگری بعد از سه پیروزی در سه دیدار اول، برابر اینتر شکست خوردند تا کمی از سوی هواداران مورد انتقاد قرار بگیرند.

 

در ترکیب یووه، ممکن است به علت عدم ارائه بازی خوب از سوی میرالیم پیانیچ در برابر اینتر، جای خود را در ترکیب اصلی به لمینا بدهد یا جا به جا شود. کلودیو مارکیزیو بعد ار مدت ها شرایط بازی کردن را به دست آورده و در این شرایط، پیانیچ یک خط به جلو خواهد رفت و آساموآ از ترکیب خارج خواهد شد.

 

 

1144562

 

 

کالیاری نیز با کسب 4 امتیاز از 4 دیدار، اوضاع خوبی ندارد و شکست در دیدار فردا اوضاع این تیم را بحرانی تر خواهد کرد. فابیو پیاسچانه، احتمالا به ترکیب کالیاری بازخواهد گشت و با این اتفاق، ایسلا، بازیکن سابق یوونتوس می تواند در خط میانی کالیاری به میدان برود.

 

یوونتوس در خانه آمار فوق العاده ای را بر جا گذاشته و هر 18 دیدار آخر را با پیروزی پشت سر گذاشته است که این موضوع می تواند کار کالیاری را سخت کند. همچنین یووه در هر 8 دیدار آخر خود در خانه، هر دو نیمه را با پیروزی سپری کرده است.

 

از سوی دیگر، یوونتوس طی 12 بازی آخر به کالیاری نباخته است و طی 6 دیدار آخر خود در سری آ، در خانه حداقل 2 گل به ثمر رسانده که در مجموع، آمار شب دشواری را برای کالیاری رقم خواهد زد.

 

ترکیب احتمالی دو تیم:

 

1144564

دیدگاه‌ها