کد خبر : 1359701 | 31 شهریور 1395 ساعت 08:53 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی امپولی – اینتر

اینتر بعد از کسب پیروزی در دربی ایتالیا، در خانه امپولی به مصاف این تیم خواهد رفت.

پیش بازی امپولی – اینتر

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیلان بعد از برد روحیه بخش در خانه برابر یوونتوس، قصد دارد تا اوضاع خود در جدول را بهبود بخشیده و خود را به مدعیان نزدیک تر کند. دی بوئر حالا با تبدیل شکست به پیروزی، شایعات برکناری خود را از بین برده و مقبولیت زیادی بین هواداران اینتر به دست آورده است.

 

در اینتر، اور بانگا به علت محرومیت و اخراج در دقایق پایانی دیدار برابر یوونتوس، در بازی فردا غایب خواهد بود. دی بوئر می تواند از جفری کوندوگبیا یا ژائو ماریو به عنوان بازیکن جانشین استفاده کند. در خط حمله نیز دی بوئر می تواند از ایکاردی یا به صورت مهاجم نوک یا در کنار ادر استفاده کند.

 

امپولی نیز با کسب تنها 4 امتیاز از 4 بازی، شرایط مساعدی در جدول ندارد و قصد ندارد تا در خانه در برابر اینتر امتیاز دهد.

 

 

1144565

 

 

در تیم امپولی، آندره کاستا در خط دفاعی غایب خواهد بود و احتمالا از فدریکو باربا به جای او استفاده خواهد کرد. مارلونگو یا پوچیارلی، در کنار ماسیمو ماکارونه در خط حمله استفاده خواهد کرد.

 

اینتر با آماری رویایی، 9 دیدار از 10 دیدار آخر خود برابر امپولی را با پیروزی پشت سر گذاشته و از لحاظ روحی بسیار شرایط خوبی دارد و در 5 دیدار آخر دروازه خود را در برابر رقیب بسته نگه داشته است. حتی اینتر در 6 دیدار از 8 دیدار آخر موفق به پیروزی هم در نیمه اول هم در پایان بازی برابر رقیب شده است.

 

ترکیب احتمالی دو تیم:

 

1144566

دیدگاه‌ها