کد خبر : 1359826 | 31 شهریور 1395 ساعت 14:38 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

نسبت به سال قهرمانی

امتیازات استقلال خوزستان نصف شد!

استقلال خوزستان از نظر نتیجه نتوانسته تا کنون در جدول حضور داشته باشد و عملکرد ضعیف خط دفاعی در این فصل بسیار در این مورد تاثیر گذار است.

 امتیازات استقلال خوزستان نصف شد!

به گزارش "ورزش‌سه"، استقلال خوزستان روز گذشته در خانه و در حالی که می توانست با برد خود را تا رده سوم بالا ببرد، باخت و با همان 7 امتیاز در جایگاه یازدهم باقی ماند و البته نتایج امروز می تواند استقلال خوزستان را حتی در جدول پایین تر نیز ببرد.


استقلال خوزستان فصل قبل تا هفته هفتم 14 امتیاز داشت اما این فصل هفته هفتم را با هفت امتیاز به پایان برد. استقلال خوزستان توانسته همان عملکرد خوب فصل پیش را در خط جلو تکرار کند اما در کارهای دفاعی بسیار ضعیف تر عمل کرده و اکنون با 12 گل خورده بدترین خط دفاعی را دارد.


سیروس پورموسوی سرمربی کنونی استقلال خوزستان که از گل های بچه گانه ای که تیمش می خورد عاصی شده است و ممکن است در بازی بعد تیمش تغییرات اساسی در خط دفاع بدهد.


باید دید این شوک هایی که سرمربی این تیم قصد وارد کردن به بازیکنان را دارد، جواب خواهد داد یا خیر. استقلال خوزستان در جام حذفی باید میزبان نفت و گاز گچساران باشد و سپس برای دیدار با ماشین سازی تبریز راهی تبریز می شود.

دیدگاه‌ها