کد خبر : 1359856 | 31 شهریور 1395 ساعت 16:43 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

بازی را یک بر صفر به سود حریف آغاز کردیم

کاظمی: داوری خوب یا بد، هرچه بود تمام شد

سرمربی سیاه جامگان معتقد است داور بازی گذشته این تیم در گرفتن ضربه پنالتی به سود حریف اشتباه کرد و همین موضوع باعث شد تا این تیم بازی را با یک گل به سود حریف آغاز کند.

کاظمی: داوری خوب یا بد، هرچه بود تمام شد

 

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد کاظمی پس از شکست تیمش در بازی روز گذشته برابر تراکتورسازی، درباره این بازی، اعتراضشان به داوری و ... به خبرنگار "ورزش سه" گفت:


مطیع داوری هستیم اما داور اشتباه داشت
من می گویم مطیع داوری هستم اما این دلیل نمی شود که داور اشتباه نکرده باشد، به نظر من داور در صحنه پنالتی کاملا اشتباه کرد، من آن صحنه را کامل و دقیق دیدم و معتقدم تصمیم آقای زرگر به گرفتن پنالتی یک اشتباه محرز بود و او می توانست در آن صحنه اعلام خطا نکند و فکر می کنم همه دیدند و کاملا متوجه شدند تصمیم داور نادرست است.


داوری خوب یا بد، هرچه بود تمام شد
من به دلیل اعتقادی که دارم به داور دیدار احترام می گذارم حتی اگر برضرر ما سوت زده باشد پس از این دیدار و با وجود اشتباه بزرگ آقای زرگر، عنوان کردم که مطیع داور و تصمیماتش هستم، در هر صورت این بازی با باخت ما به اتمام رسید و اگر اشتباهی در این دیدار اتفاق افتاد به تاریخ پیوست، تکرار آن مهم است که امیدوارم دیگر اتفاق نیفتد.بهر حال داوری این دیدار خوب یا بد، تمام شد و ما نیز دیگر به آن فکر نمی کنیم.


حضور علی عسگری در هر تیمی نعمت است
حمیدرضا علی عسگری بازیکن بسیار بزرگی است که حضور او در هر  تیمی یک نعمت است، او یکی از بازیکنانی بود که در آن صحنه به همراه میثم حسینی با بازیکن حریف درگیر شدند و داور اعلام پنالتی کرد، علی عسگری با تجربه بالا و مهارت بازی در چند پست از جمله بازیکنانی است که در هر تیمی که بازی کرده توانسته بهترین عملکرد را داشته باشد و ما هم بسیار خوشحالیم که در ادامه نیم فصل گذشته، در این فصل هم با هم همکاری خواهیم کرد، او هم از نظر اخلاقی و هم از نظر فنی بازیکن بزرگی است، من از حمید هم پرسیدم که در آن صحنه خطایی روی بازیکن حریف مرتکب شدند؟ او هم گفت اتفاقی که افتاده هرگز در اندازه یک خطا و پنالتی نبود.


بازی را یک بر صفر به سود حریف شروع کردیم
در نهایت باید گفت بازی را به اشتباه خودمان باختیم و مسئولیت این شکست هم برگردن من است، ما می توانستیم این دیدار را به گونه ای دیگر بازی کنیم و با این شکست روبرو نشویم، البته آن پنالتی در اولین دقیقه بازی باعث شد شرایط ما تغییر کند و بازیکنان تلاش کنند زودتر به گل برسند و همین موضوع باعث شد تا حریف از تک اشتباهات ما نهایت استفاده را ببرد. وقتی تیمی در اولین دقیقه بازی دروازه خود را باز شده می بیند و باید بازی را با یک گل کمتر از حریف آغاز کند از نظر روحی به هم می ریزد و همین قضیه اولین ضربه را به تیم می زند.


هواداران بازی را جذاب کرده بودند
در مجموع بازی خوب و محکمی را به انجام رساندیم و هر دو تیم فوتبال جانداری را به نمایش گذاشتند، هواداران تبریزی هم به خوبی از تیمشان حمایت می کنند و همین موضوع باعث می شود بازی جذاب تر دنبال شود. همواره به همه آنها احترام می گذارم و امیدوارم همیشه موفق باشند.


امیدواریم مشکلات حل شود
تمام تلاش خود را می کنیم تا بتوانیم به شرایط آرمانی برسیم و بتوانیم با گرفتن حداکثر امتیازات بهترین جایگاه را برای تیم به دست بیاوریم، ما هم اهدافی داریم که پله پله به آنها دست خواهیم یافت. امیدوارم مشکلات مربوط به تیم حل شود تا بتوانیم همه تمرکز خود را روی بازی ها بگذاریم و در نهایت امتیازاتی کسب کنیم که در خور مردم مشهد و هواداران تیم باشد.

دیدگاه‌ها