کد خبر : 1359959 | 31 شهریور 1395 ساعت 21:32 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

فردریک لیونبرگ:

ونگر هرگز گله‌ ای از اوضاع مالی نمی‌کرد

فردریک لیونبرگ، وینگر سابق و سوئدی آرسنال به دفاع از رفتار آرسن ونگر، سرمربی فرانسوی توپچی ها در بازار نقل و انتقالات پرداخت.

ونگر هرگز گله‌ ای از اوضاع مالی نمی‌کرد

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری از هواداران آرسنال در سالهای اخیر، عدم اصرار ونگر به خرید بازیکنان بزرگ را عامل اصلی ناکامی تیمشان می دانند.

 

 

1136750

 

 

لیونبرگ گفت: "ونگر بارها توانایی خود در امر مربیگری را ثابت کرده است اما در گذشته کمی در مورد منابع مالی محدودیت داشت. اما هرگز در رسانه ها در این رابطه گله ای نکرده است و همین موضوع، موئد شخصیت او در این زمینه است.

 

فکر می کنم بعضی از هواداران علاقمندند تا آرسنال در تابستان بازیکنان زیادی را به خدمت بگیرد. اما باید در نظر داشت که باشگاه های انگلیسی همگی متمول هستند و از لحاظ پرداخت مبالغ کلان مشکلی ندارند. ونگر در انتها موفق شد با مدیریت خود بازیکنان لازم را به خدمت بگیرد.

 

حضور آرسن ونگر، مسبب دستاوردهای بزرگی برای آرسنال شده است. ونگر توانست تیم را در زمانی که از هایبری به ورزشگاه جدید منتقل شد و از لحاظ مالی در مضیقه بود، در شرایط خوبی حفظ کند و همیشه به لیگ قهرمانان هدایت کند. حالا آنها در شرایط هستند که می توانند بازیکنان بزرگی به خدمت بگیرند. سال گذشته آرسنال به رتبه دوم دست بافت و من امیدوارم امسال بتوانیم فاتح لیگ جزیره شویم".

دیدگاه‌ها