کد خبر : 1359975 | 31 شهریور 1395 ساعت 23:08 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی اینتر در خانه امپولی

اینتر در ادامه نتایج خوبش، توانست امشب در خانه امپولی به پیروزی 2-0 دست پیدا کند.

پیروزی اینتر در خانه امپولی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان فرانک دی بوئر که چند روز قبل یوونتوس را شکست داده بودند، در دیدار امشب در همان 20 دقیقه ابتدایی دو گل به امپولی زدند و در نهایت با همان دو گل به پیروزی رسیدند.

 

امپولی بازی را بهتر آغاز کرد اما بعد از سپری شدن دقایق ابتدایی، این بازیکنان اینتر بودند که ابتکار عمل را در دست گرفتند و خیلی زود به گل اول رسیدند.

 

1144823

 

در دقیقه 10 بود که ارسال بسیار خوب کاندروا به روی دروازه امپولی، در موقعیت مناسب به ایکاردی رسید و او هم با ضربه سر کار را تمام کرد.

در حالی که بازیکنان امپولی در تلاش بودند تا خیلی زود به این گل واکنش نشان بدهند، ایکاردی در دقیقه 17 گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند. توپ گیری خوب ژوائو ماریو از بازیکن حریف و پاس در عمق او، ایکاردی را در موقعیت تک به تک قرار داد و او با ضربه ای دقیق، کار را تمام کرد.

 

1144822

 

 

بعد از این گل هم برتری اینتری ها برای دقایقی طولانی ادامه داشت اما تلاش آنها برای رسیدن به گل سوم بی نتیجه بود. در مقابل، در دقیقه 36 امپولی می توانست اختلاف را به حداقل برساند اما واکنش خوب هاندانوویچ روی ضربه محکم دی مارکو، دروازه اینتر را نجات داد.

در دقایق پایانی نیمه اول تلاش بازیکنان میزبان برای جبران گل های خورده شدت گرفت اما این تلاش بی نتیجه بود و نیمه اول با همان دو گل به پایان رسید.

 

نیمه دوم را امپولی بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی می توانستند یکی از گل های خورده را جبران کنند اما پوچیارلی این موقعیت را از دست داد.

بعد از اینکه تیم میزبان دو موقعیت خوب دیگر را هم از دست داد، نوبت ایکاردی بود تا فرصت تکمیل کردن هت تریکش را به باد بدهد. روی پاس کوندوگبیا بود که کاپیتان اینتر صاحب موقعیت شد اما ضربه او راهی به چهارچوب نداشت.

روند بازی به همین شکل ادامه داشت و هر دو تیم موقعیت های دیگری هم برای رسیدن به گل داشتند اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با همان دو گل به سود اینتر به پایان رسید.

دیدگاه‌ها